• سه‌شنبه / ۱۵ مهر ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99071511482
  • خبرنگار : 30054

معرفی خدمات صفر تا صدی گاوصندوق

معرفی خدمات صفر تا صدی گاوصندوق

گاوصندوق‌ها لوازمی هستند که در دفاتر کار، ادارات، بانک‌ها و منازل جهت نگهداری لوازم و مدارک مهم و قیمتی از آن‌ها استفاده می‌شود و به عبارتی مخزن اسرار یا گنجینه با ارزش هر خانه یا اداره محسوب می‌شوند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایستگاه، وجود یک گاوصندوق امن و محکم می‌تواند خیال شما را از جهت نگهداری لوازم مهم و قیمتی راحت کند. در این مطلب به خدمات مربوط به گاوصندوق که شامل حمل، جابجایی و تعمیرات آن می‌شود نگاهی می‌اندازیم و بررسی می‌کنیم که چرا باید در پروسه تعمیر یا جابجایی گاوصندوق به افراد متخصص اعتماد کرده و با پرداخت هزینه‌های مربوطه، خودتان را از شر هزینه‌های اضافی دیگر مانند خرابی کامل گاوصندوق رها کنید.

خدمات صفر تا صدی گاو صندوق و شرایط آن

داشتن یک گاو صندوق شاید در بسیاری از موارد برای شما اطمینان بخش باشد اما مساله ای که وجود دارد حمل گاوصندوق و همچنین تعمیرات آن است. علاوه بر این گاهی گاوصندوق‌ها نیاز به بازگشایی دارند که این امر بدون حضور یک فرد متخصص و کارآزموده تقریباً غیرممکن است. خصوصاً که با ورود گاوصندوق‌های دیجیتالی به بازار بازگشایی و همچنین تعمیرات آن‌ها به کاری تخصصی تبدیل شده؛ به طوری که حتی اگر از افراد آچار به دست هم باشید، در مواجه با گاوصندوق‌های نسل جدید، با در بسته روبرو خواهید شد!

گاو صندوق‌ها هم خراب می شوند!

خوب است به خاطر داشته باشید که گاوصندوق‌ها مانند وسیله مکانیکی یا دیجیتالی دیگر ممکن است زمانی به تعمیرات نیاز داشته باشند. تعمیرات گاوصندوق به مجموعه‌ای از سرویس‌ها گفته می‌شود که شامل بازگشایی گاوصندوق، تغییر قفل، تغییر رمز و جابجایی آن‌ها می‌شود. به عنوان مثال معمولاً دارندگان صندوق‌ها رمز عبور خود را فراموش می‌کنند یا مثلاً در مورد گاوصندوق‌های قدیمی، گم شدن کلید امری بسیار رایج است و البته دردسرهای زیادی هم پشت چنین اتفاقاتی نهفته است! در چنین شرایطی دارندگان صندوق دیجیتالی یا مکانیکی باید با شرکت‌های معتمد و قابل اطمینان که در این زمینه فعال هستند، تماس بگیرند. بعد از آن فرد یا گروهی از افراد متخصص به محل اعزام شده تا خدمات مربوط به تعمیرات گاوصندوق یا بازگشایی آن را انجام بدهند.

به هر کسی اعتماد نکنید!

این افراد حتماً باید در کار خود حرفه‌ای باشند تا در حین باز کردن گاوصندوق یا تغییر قفل، آسیبی به آن وارد نکنند. به علاوه گاوصندوق‌ها به دلیل آن که محل نگهداری مهم‌ترین اسناد و اشیا شخصی و کاری هستند، باید تنها در اختیار افرادی قرار بگیرند که در کار خود حرفه‌ای بوده و تعهد کاری دارند. چرا که افرادی که با رمز و نحوه باز کردن گاوصندوق شما آشنایی دارند، در هر زمانی می‌تواند از این فرصت استفاده کرده و به محتویات درون گاوصندوق شما دسترسی پیدا کنند.

شرکت‌های سازنده را پیدا کنید!

نکته مهم دیگر این است که بهتر است بازگشایی و تعمیرات گاوصندوق را به شرکت سازنده آن بسپارید. چرا که شرکت‌های سازنده از زیر و بم ساخت گاوصندوق خود اطلاع دارند و مشکلات احتمالی که ممکن است برای آن‌ها پیش بیاید را به خوبی می شناسند. بنابراین کارشناسان شرکت مربوطه در زمان کوتاه‌تری می‌توانند تعمیرات گاوصندوق‌های ساخت خودشان را انجام بدهند. نکته مهم دیگر این است که در صورت خراب شدن قطعات یا بوردهای موجود در گاو صندوق، کارشناسان شرکت سازنده می‌توانند قطعات خراب شده را با انواع سالم جایگزین کنند. بنابراین در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید گاوصندوق خراب خود را تعمیر کرده یا قفل آن را تعویض کنید.

جابجایی‌های عظیم!

حمل و جابجایی گاوصندوق به این سادگی که فکر می‌کنید نیست. گاوصندوق‌ها معمولاً وزن‌های متفاوتی دارند. برخی از آن‌ها کوچک بوده و یک فرد بزرگسال می‌تواند به سادگی آن را از روی زمین بلند کند. اما حمل گاوصندوق‌های سنگین‌تر حتماً به تجهیزات تخصصی نیاز دارد. برخی از این گاوصندوق‌ها سنگین هستند که علاوه بر چرخ دستی مخصوص حمل گاوصندوق، چند کارگر توانمند و البته آموزش دیده نیز باید حضور داشته باشند تا بتوانند جابجایی گاوصندوق را ممکن کنند. زمانی که نیاز باشد گاوصندوق از پله بالا برود، کار بسیار سخت‌تر و پیچیده‌تر خواهد شد.

برای این منظور از چرخ  مخصوص استفاده می‌شود که گاوصندوق روی آن قرار می‌گیرد و به نحوی محکم می‌شود که سر خوردن آن امکان پذیر نباشد. به علاوه اگر وزن گاوصندوق بیشتر باشد ممکن است لازم باشد که از تجهیزات بیشتری استفاده کنید. طبیعتاً در این شرایط به کارگرهای بیشتری نیز احتیاج خواهید داشت. در این شرایط قطعاً بهترین و عاقلانه‌ترین راه این است که با شرکت‌هایی که خدمات مربوط به حمل گاوصندوق را ارائه می‌کنند، تماس بگیرید و مشخصات گاوصندوق خود را مانند ابعاد و وزن به آن‌ها بدهید. این شرکت‌ها خود نیروی متخصص و تجهیزات لازم را به محل مورد نظر شما ارسال می‌کنند.

گاوصندوق دیجیتالی، تکنولوژی در خدمت امنیت

گاوصندوق‌های دیجیتالی برخلاف گاوصندوق‌های قدیمی که از نوع مکانیکی بودند، دارای یک صفحه‌نمایش و کیبورد برای ورود رمز هستند. ممکن است بسته به نوع گاوصندوق حسگر اثر انگشت نیز برای باز کردن درب آن وجود داشته باشد. این گاوصندوق‌ها دیگر نیازی به کلید ندارند و تنها کافی است که یک رمز چند رقمی را به خاطر بسپارید و به سادگی با استفاده از صفحه کلید یا صفحه‌نمایش لمسی رمز خود را وارد کرده و درب گاوصندوق را باز کنید. اگر گاوصندوق دیجیتالی دارای حسگر اثر انگشت هم باشد کار شما از این هم راحت‌تر خواهد بود و دیگر نیازی به واردکردن رمز عبور نیست.

این گاوصندوق‌ها به دلیل استفاده از فناوری‌های جدید امنیت بالاتری دارند؛ به طوری که حتی سارقان حرفه‌ای نیز به سختی قادر به کشف رمز آن‌ها خواهند بود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha