• چهارشنبه / ۱۶ مهر ۱۳۹۹ / ۰۳:۱۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 99071511564
  • خبرنگار : 71480

یک فعال سیاسی اصلاح طلب مطرح کرد

آیا اصولگرایان حاضر به عذرخواهی از مردم هستند؟

آیا  اصولگرایان حاضر به عذرخواهی از مردم هستند؟

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اصلاح طلبان سهم خود در ایجاد مشکلات کشور را پذیرفته و از مردم عذرخواهی می کنند ،ولی آیا اصولگرایان هم بابت حمایت از دولت احمدی نژاد حاضر شدند از مردم عذرخواهی کنند؟

غلامرضا ظریفیان در گفت و گو با ایسنا، درباره میزان سهم اصلاح طلبان در ایجاد مشکلات کشور ، اظهار کرد: اصلاح طلبان در گفت و گوهایی داخلی خود پذیرفته اند که در ایجاد وضعیت امروز جامعه سهم دارند چون در این چهل سال مسئولیت های مختلفی داشته و حامی  دولت روحانی هم بوده اند، اما معتقدند که باید سهم دولت در ایجاد مشکلات امروز مشخص شده تا در مرحله بعد سهم اصلاح طلبان مشخص شود. در ایجاد وضعیت امروز ناتوانی در مدیریت کشور، تحریم های آمریکا و دولت پنهان نقش داشته اند.

وی درباره اظهارات بادامچیان مبنی بر لزوم عذرخواهی اصلاح طلبان از مردم تصریح کرد: ما هم دولت را نقد می کنیم و هم سهم خود را از مشکلات پذیرفته و از مردم عذرخواهی می کنیم. ما باید با دولت شرط می بستیم که در ازای حمایت، دولت اقدامات مدنظر ما را انجام دهد اما سوال من از بادامچیان این است که شما در واکنش به اقدامات دولت احمدی نژاد که با خطاهای استراتژیک همراه بود، چه کردید؟ آیا شما نبودید که آن دولت را با امام زمان  پیوند دادید و پای همه مقدسات را وسط کشیدید؟ایا حاضر شدید به خاطر حمایت از دولت احمدی نژاد که خیلی از بنیان های نظام را زیر سوال برد، از مردم عذرخواهی کنید؟ هنوز هم برخی اصولگرایان از آن دولت حمایت می کنند ولی آیا آنقدر جوانمردی دارید که از امام زمان عذرخواهی کنید؟

این فعال سیاسی در پایان با اشاره به اینکه اصلاح طلبان حمایت از روحانی را ایدئولوژی نکردند، اظهار کرد:  اصلاحات در انتخابات  براساس مصلحت کشور بین دو گزینه ممکن، یک گزینه را انتخاب کرد و الان سهم خود را پذیرفته و عذرخواهی می کند. دولت اول روحانی دولت موفقی بود که برجام، آزادسازی اموال ایران و جذب سرمایه گذاری خارجی بخشی از این موفقیت ها بود اما در دولت دوم کابینه ای تشکیل شد که توانایی پاسخ به مشکلات کشور را نداشت. ما حامی دولت بودیم اما دولت را هم نقد کردیم. آقای بادامچیان چرا نمی گوید بخشی از اصولگرایان در ناکارآمد کردن دولت چه سهمی داشته اند؟
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۶ ۰۷:۳۳

هنوز این آقایان دست از احمدی نژاد بر نمی دارند نمی دانم احمدی نژاد با اینها چکار کرده که...

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۶ ۰۹:۴۱

اصلا رئیستان باید عذر خواهی کند شما کی هستی

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۶ ۰۹:۵۴

شما هم این خبر را در هر سطر بگذار

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۶ ۰۹:۵۶

اصلاح طلبان باید قلب حقایق کنند و راهی جز این ندارند

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۶ ۰۸:۳۳

بس کن خالو!!!دنبال مقصر نگردین عذر خواهی شما به جیغ بنفشتون به چه درد ما میخوره ... مگه زمان احمدی نژاد وضع وحالمان این شکلی بود ؟هزاران رحمت به آبا و اجداد احمدی نژاد ... اصلاح طلبا گند زدن به مملکت

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۶ ۰۸:۳۹

فرق روحانی با احمدی نژاد؟ احمدی نژاد6سال کارکرد2سال خراب کرد روحانی...

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۶ ۰۸:۴۳

باز مردم خواهان احمدی نژادند تو چه فکر می کنی......

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۶ ۰۸:۵۰

سلام چرا سفسته میکنید برادر اونا معذرت خواهی کنند بعد ما سهممون رو معلوم کنید تا براساس سهم معذرت خواهی کنیم این حرفا همش بهانه هست ...شما دو گروه کم یا زیاد کشور رو اداره کردید پس هردوتاتون توی این ... مردم سهیم هستید... پس ما معذرتخواهی نمیخوایم فقط دیگه توی انتخابات ثبت نام نکنید تا جوانهای مستقل بیان مردم رو بازی ندید مستقل باشن نه با برچسب مستقل

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۶ ۰۸:۵۱

عذر خواهی!!!! کدام عذر خواهی ما که چیزی نشنیدیم اگه کسی چیزی شنیده به ماهم بگه

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۶ ۰۹:۴۷

باسلام: باز میخواهند با این حرفها و این ادا اصولها سرمردم را الکی مشغول کنند ، اگر راست میگویند بروند دنبال مقصرین اصلی گرفتاریهای مردم ، جمع کنید این فضاحتهارا ...!...

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۶ ۱۲:۰۳

بهترین عذرخواهی اصلاح طلبان اصلاح خودشان با منحل کردن خودشان و تاسیس یک حزب ملی باشد که گوش و چشمش و دماغش به طرف کدخدا نباشد بعد اصولگراها هم به فکر خودشان می افتند بس کنید از این حرفها مملکت را خراب کردید مگر زمان احمدی نژاد ایران زیر تحریم نبود ؟؟

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۶ ۱۳:۳۸

رو که نیست سنگ پای قزوینه!!!

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۶ ۱۸:۲۶

گندی که اصلاح طلبان به کشور زدند تا ابد پاک شدنی نیست شاید محاکمه حقشان باشد.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۷ ۰۶:۴۸

اصلاح طلبان زندگی مردم را به بازی گرفتن با امضای برجام و سرمایه گداری خیالی غربی ها و نتیجه اس این شد حالا کی بود کی بود راه انداختن