• چهارشنبه / ۱۶ مهر ۱۳۹۹ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99071611974
  • خبرنگار : 50167

ویژه‌برنامه اربعین ویژه دانشگاهیان استان زنجان؛

برگزاری مسابقه «از این عمود به آن عمود فرج است»

برگزاری مسابقه «از این عمود به آن عمود فرج است»

ایسنا/زنجان مسابقه «از این عمود به آن عمود فرج است» ویژه‌برنامه اربعین ویژه دانشگاهیان استان زنجان برگزار می‌شود.

امسال علی‌رغم شور و اشتیاق جهانی برای پیاده‌روی اربعین، به ‌دلیل شرایط شیوع ویروس کووید - ۱۹، به دور از فضای معنوی پیاده‌روی اربعین، عشق به اباعبدالله الحسین (ع) و سربازی امام عصر (عج) را از منازل خود مشق خواهیم کرد.

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان در راستای تقویت فضای معنوی اربعین حسینی در فضای دانشگاهی استان زنجان اقدام به برگزاری ویژه‌برنامه «از این عمود به آن عمود فرج است» با محوریت «با اربعین تا ظهور» ویژه دانشگاهیان این استان زنجان کرده است.

بخش اول شامل پیاده تا بهشت ویژه دانشگاهیان با موضوع خاطره‌نویسی پیاده‌روی اربعین همراه با عکس بوده و جوایز برگزیدگان این بخش از برنامه برای سه نفر اول ۳ میلیون ریال، سه نفر دوم یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و سه نفر سوم یک میلیون ریال است.

بخش دوم شامل ره‌توشه ویژه دانشگاهیان با موضوع ره‌توشه با موضوع زیارت اربعین، خطبه امام سجاد (ع) در شام و زیارت ناحیه مقدسه بوده و جوایز برگزیدگان این بخش از برنامه برای سه نفر اول ۳ میلیون ریال، سه نفر دوم یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و سه نفر سوم یک میلیون ریال است.

بخش سوم شامل سفیران اربعین در بخش دانشجویان با موضوع فایل صوتی کتاب، اربعین و حماسه ظهور بوده و به ۲۰ نفر از برگزیدگان این بخش یک میلیون ریال اختصاص می‌یابد. بخش اساتید سفیران اربعین نیز با موضوع درسنامه مجازی نگاهی نو بر نهضت حسینی بوده که جوایز برگزیدگان این بخش به سه نفر اول ۳ میلیون ریال، سه نفر دوم ۲ میلیون ریال و سه نفر سوم یک میلیون ریال است.

همچنین کاربران سایر دانشگاه‌ها که در گذشته در سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان ثبت‌نام کرده‌اند، برای شرکت در بخش سفیران اربعین باید دانشگاه محل تدریس و خدمت خود را به دانشگاه زنجان تغییر دهند تا دوره مذکور برایشان قابل رویت باشد.

راه‌های شرکت در سه بخش برنامه «از این عمود به آن عمود فرج است» به این صورت است که علاقه‌مندان برای شرکت در ویژه‌برنامه دانشگاهیان می‌توانند با ارسال نام و نام خانوادگی، شماره ملی و کلمه «اربعین» تا ۲۶ مهرماه به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۹۹۰۰۰۹۲۴۵۵ ارسال کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha