• چهارشنبه / ۱۶ مهر ۱۳۹۹ / ۱۷:۴۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99071612595
  • خبرنگار : 71595

رحمان رضایی: نیاز به جذب بازیکن داریم

رحمان رضایی: نیاز به جذب بازیکن داریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان می‌گوید تیمش برای تقویت نیاز به جذب بازیکن دارد.

به گزارش ایسنا، رحمان رضایی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: در چند هفته اخیر تمرینات بدنسازی داشتیم و در چند هفته آینده تمرینات سرعتی را در پیش داریم. تیم نیاز به بدنسازی بیشتری دارد و با توجه به اینکه چند بازیکن ما نیستند و باید چند بازیکن دیگر جذب کنیم، در چند روز آینده تمرینات تاکتیکی را هم پیگیری می‌کنیم. یک بازیکن خارجی هم داریم که هنوز به ما اضافه نشده و از طرف دیگر سه سهمیه برای جذب بازیکن داریم که باید آنها را هم جذب کنیم. امیدوارم هرچه سریعتر این اتفاق رخ بدهد چون ما فقدان بازیکن داریم. امروز هم از بازیکنان جوان استفاده کردیم و با توجه به کم بودن تجربه این بازیکنان، آن طوری که می‌خواستم کار پیش نرفت.

وی افزود: در خط حمله از یک بازیکن ١٧ ساله استفاده کردیم و در خط هافبک هم از بازیکن جوان استفاده می‌کنیم و امیدواریم هرچه زودتر بازیکنان جدید به ما اضافه شوند. ما الان در تمرینات بدنسازی هستیم و بازیکنان صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنند و شادابی در بدن بازیکنان نیست. هنوز وضعیت بدنسازی روی بدن بازیکنان هست که باید حل بشود. 

او تاکید کرد: برخی بازیکنان دستمزدهای زیادی می‌خواهند. پیشنهادهای ۴ میلیاری، ۵ میلیاردی یا ۶ میلیاردی داشتیم. با توجه به اینکه با کمبود بازیکن مواجه هستیم این شرایط پیش می‌آید. ما الان در پست هافبک دفاعی، پشت فورارد و وینگر راست بازیکن نداریم. برخی بازیکنان فعلی هم از نظر بدنسازی و تمرینات آمادگی ندارند که باید آمادگی لازم را به دست بیاورند. ما باید حداکثر تا آخر هفته دیگر بازیکنان را آماده داشته باشیم. 

رضایی درباره زمان شروع مسابقات لیگ بیستم هم گفت: این تصمیمی است که سازمان لیگ می‌گیرد و من به آن ورود نمی‌کنم. تقریباً ۶ هفته زمان آماده سازی برای تیم‌ها بود. این زمان مناسب است اما برخی تیم‌ها سریع تیمشان را تکمیل کردند اما از این نظر آماده نیستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha