• چهارشنبه / ۱۶ مهر ۱۳۹۹ / ۱۹:۴۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99071612640
  • خبرنگار : 50223

استاندار هشدار داد

وضعیت نگران کننده افزایش آمارابتلا و فوت کرونایی و پایین آمدن سن مبتلایان در کهگیلویه‌وبویراحمد

وضعیت نگران کننده افزایش آمارابتلا و فوت کرونایی و پایین آمدن سن مبتلایان در کهگیلویه‌وبویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزایش آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در این استان و پایین آمدن سن مبتلایان نگران کننده است.

حسین کلانتری عصر روز چهارشنبه ۱۶ مهرماه در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای استان افزود: وضعیت کرونایی استان از تعارف و توصیه گذشته و باید همه ما مسئولان و مردم به صورت عملیاتی وارد میدان شویم، چرا که آمارهای کرونایی در استان از وضعیت نگران کننده حکایت دارد.
وی اظهارکرد: وضعیت کرونایی استان از تعارف و توصیه گذشته و باید همه ما مسئولان و مردم به صورت عملیاتی وارد میدان شویم، چرا که آمارهای کرونایی در استان از وضعیت نگران کننده حکایت دارد.
استاندار  کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: روز گذشته در رابطه با کرونا ویروس در این استان، جهشی اتفاق افتاده و سرعت انتقال کرونا نسبت به گذشته متفاوت و این درحالی است که امکانات و ظرفیت های ما محدود است.
کلانتری تصریح کرد: ظرفیت بیمارستان شهید جلیل یاسوج در حال پر شدن است که در صورت پر شدن مجبوریم بیمارستان های دیگر استان را برای پذیرش بیماران کرونایی آماده کنیم.
وی با اشاره به اینکه اگر با این شیب به جلو برویم حتما با مشکل مواجه می شویم، عنوان کرد: رعایت فاصله اجتماعی، ماسک زدن و عدم حضور در تجمعات می تواند به بهتر شدن وضعیت کرونایی استان کمک کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از بیماران کرونایی اخیرا خانوادگی شده اند و تعداد زیادی از اعضای یک خانواده به کرونا مبتلا شده اند، باید در داخل خانهها نیز فاصله اجتماعی رعایت شود.
کلانتری با بیان اینکه آمار ابتلا، بستری و فوت ناشی از کرونا در این  استان با شیب تندی بالا می رود، تاکید کرد: همه مردم و مسئولان به وظیفه خود در رابطه با پیشگیری و مقابله با کرونا در رعایت کردن پروتکل های بهداشتی عمل کنیم.
وی بیان کرد: از کادر بهداشت و درمان، پزشکان و پرستاران که از اسفندماه تاکنون به مراجعه کنندگان کرونایی خدمات ارائه می کنند، تشکر می کنم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه با تغییر رفتار ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد مواجهیم که این تغییر رفتار ناشی از رفتار های ماست، گفت: افزایش آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در استان و پایین آمدن سن مبتلایان نگران کننده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سطح استان با همکاری دستگاه قضایی، انتظامی و تعزیرات بر اجرای پروتکل های بهداشتی با قدرت و شدت تاکید می شود و با متخلفان و کسانی که رعایت نمی کنند برخورد جدی صورت گیرد و کنترل ها و نظارت ها جدی تر شود.
کلانتری تاکید کرد: تا امروز هر توفیقی نصیب استان شده به خاطر عملکرد خوب مردم استان بوده است، امروز نیز برای جلوگیری از ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا به شدت نیازمند همکاری و مشارکت مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و ماسک زدن هستیم و از مردم انتظار داریم که مصمم تر و انقلابی تر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.
وی بیان کرد: اگر همچون اسفندماه پروتکل های بهداشتی رعایت شود وضعیت کرونایی را با کمترین مرگ و میر و ابتلا پشت سر خواهیم گذاشت.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۶ ۲۰:۰۱

در ایران داره فاجعه رخ میده و متاسفانه هیچ اقدام اساسی انجام نمیشه