• چهارشنبه / ۱۶ مهر ۱۳۹۹ / ۲۳:۴۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99071612725
  • خبرنگار : 50176

معاون سازمان تبلیغات کشور:

دغدغه‌های فرهنگی محور فعالیت‌های مشترک ارشاد و تبلیغات باشد

دغدغه‌های فرهنگی محور فعالیت‌های مشترک ارشاد و تبلیغات باشد

ایسنا/لرستان معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: همکاری ارشاد و تبلیغات اسلامی در استان‌ها باید جنبه و چارچوب‌های متداول اداری را نداشته و دغدغه‌های فرهنگی مشترک و لزوم تلاش در جهت خدمت‌رسانی به مردم محور کار قرار گیرد.

محمد روح‌الامینی در دیدار با احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان که امروز ۱۶ مهرماه صورت گرفت، ضمن مثبت ارزیابی کردن سفر به لرستان، اظهار کرد: یکی‌ از برنامه‌های مدیریت سازمان تبلیغات کشور در دوره جدید که به تایید مقام معظم رهبری نیز رسیده است، افزایش حضور اجتماعی طلاب و مبلغین در رویدادهای مختلف است.

وی تصریح کرد: در همین راستا شاهد حضور پُررنگ روحانیون در اتفاقات سیل ابتدای سال گذشته و ایام شیوع کرونا در پایان سال بودیم که توانست بسیاری از کاستی‌ها و مشکلات را از پیش روی مردم و مسئولین بردارد.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی در استان‌ها باید جنبه و چارچوب‌های متداول اداری را نداشته و دغدغه‌های فرهنگی مشترک و لزوم تلاش در جهت خدمت‌رسانی به مردم محور کار قرار گیرد.

احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز در این دیدار که با حضور ابوالفضل عفت‌نژاد، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان و معاونین و مدیران ستادی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، با بیان این‌که سازمان تبلیغات اسلامی از ظرفیت‌های مهم فرهنگی و دینی کشور است، اظهارکرد: کشور ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند کار فرهنگی است و همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف فرهنگی به‌عنوان یک ضرورت، می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود در کشور و استان را مرتفع سازد.

وی افزود: خوشبختانه همکاری و تعامل بسیار خوبی میان ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی لرستان وجود دارد که در بسیاری از فعالیت‌های قرآنی و برنامه‌های مرتبط با اعیاد اسلامی ازجمله غدیر و  فرق و مذاهب به خوبی نمود پیدا می کند.

فتایی ضمن تشکر از حضور مؤثر و پُررنگ مبلغین و روحانیون در آگاه‌سازی و ایجاد روحیه همکاری اجتماعی در جریان شیوع ویروس کرونا، گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، توانست با همکاری و همراهی سازمان تبلیغات اسلامی و ظرفیت روحانیون و مبلغین در زمینه آگاهی‌بخشی به مردم و عدم تجمع در مراسماتی همچون ترحیم و خاکسپاری و پنج‌شنبه آخر سال اقدامات مؤثر و موفقی انجام دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: این دو دستگاه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و به‌ویژه قرآنی وظایف مشترکی دارند که با هم‌افزایی و همکاری مشترک می‌توانند برنامه‌های ماندگار و تاثیرگذاری را به اجرا درآورند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha