• جمعه / ۱۸ مهر ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۸
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99071813370
  • منبع : نمایندگی ایلام

امام جمعه ایلام:

قدردانی واقعی از کادر درمان ، رعایت پروتکل های بهداشتی است

قدردانی واقعی از کادر درمان ، رعایت پروتکل های بهداشتی است

ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: باید همه دست به دست هم دهیم و  با رعایت مسایل بهداشتی این بیماری را ریشه کن کنیم و این تشکر عملی از کادر درمان است.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار کرد:  زدن ماسک، ضدعفونی دست ها، رعایت فاصله اجتماعی، پرهیز از تجمع و عدم شرکت در مراسمات مختلف به ویژه عزا و عروسی در قطع زنجیره کرونا اثرگذار است.
وی با بیان اینکه کرونا تاکنون  بیش از شهدای هشت سال دفاع مقدس  جان هم وطنان ما را گرفته است و باید برای از بین رفتن آن همه پروتکل ها را به صورت جدی رعایت کنیم، گفت:  باید همه دست به دست هم دهیم و  با رعایت مسایل بهداشتی این بیماری را ریشه کن کنیم و این تشکر عملی از کادر درمان است.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام با تسلیت اربعین حسینی ، تصریح کرد: اربعین امسال بسیار غمناک بود و غم محرومیت از زیارت امام حسین(ع) و محروم شدن مردم ما از مهمان نوازی زوار و نبود موکب هایی که سال قبل فعال بودند، همگی بر غم این روز افزود و مردم با دلی شکسته و چشمانی اشکبار زیارت اربعین را در منزل خواندند و از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر عدم برگزاری پیاده روی اربعین اطاعت کردند.
امام جمعه ایلام با اشاره به شهادت سرگرد دارابی در مبارزه با قاچاقچیان گفت: این شهید از خانواده ایثارگر با چهار برادر جانباز است و  خط سرخ شهادت با شهادت این عزیزان مرزدار همچنان ادامه دارد.
کریمی تبار با اشاره  به فعالیت بنیاد علوی و بنیاد برکت در استان گفت: بنیاد علوی در کنار مردم قرار گرفته و شهرستان های ملکشاهی و هلیلان تحت پوشش قرار داده است تا از این مناطق محرومیت زدایی کند و همگام با کار اقتصادی و فقر زدایی برای  ایمان و دین مردم تلاش می کنند و همگام با کار اقتصادی به دین هم توجه دارند که جای تقدیر دارد.
امام جمعه ایلام با بیان اینکه  هفته آینده روز پیوند اولیا و مربیان است و فرزندان ما نیازمند تربیت جسم و روح هستند، گفت: لازم است همچنان که به غذا، لباس و تربیت مادی بچه ها توجه می شود به تربیت معنوی و تربیت جسم و روح بچه ها توجه کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: تربیت فرزندان با توجه به افزایش شبکه های اجتماعی بیشتر مد نظر والدین باشد و از این نظر  معلمی شغل انبیا است که  کارش تربیت انسان است و فرزند در بهترین زمان فرد در اختیار معلم قرار می گیرد که باید در پرورش روح و روان وی تلاش کند.
وی درباره شرایط کنونی آموزش گفت : شبکه شاد خوب است و مشکلاتی هم دارد زیرا  تعدادی دانش آموز هم اکنون از شبکه شاد محروم اند و علاوه بر این برخی دانش آموزان  یا گوشی  هوشمند ندارند و یا دسترسی به اینترنت ندارند که نیاز است برای تحقق عدالت اجتماعی و آموزشی مسئولان پای کار بیایند و والدین هم  نسبت به استفاده کودکان در این شرایط از گوشی هوشمند بیشتر دقت کنند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha