• شنبه / ۱۹ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 99071913850
  • خبرنگار : 71616

در راستای تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات اصلی:

سهم ایساکو از بازار قطعات و لوازم یدکی افزایش یافت

سهم ایساکو از بازار قطعات و لوازم یدکی افزایش یافت

در راستای مقابله با قطعات تقلبی و افزایش قطعات اصلی در بازار لوازم یدکی و قطعات خودرو، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در سال جهش تولید، رکورد فروش خود را در شهریور ماه، پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، چندی پیش مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق ارز و پولشویی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با اعلام اینکه ١۶٣٩ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق خودرو از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه کشف شده است که نشان از رشد ۶۳ درصدی دارد، اظهار کرد: بررسی‌ها حاکی است در سال گذشته در حوزه لوازم یدکی خودرو، کسری ۲.۴ میلیارد دلاری وجود داشته که ناشی از شکاف عرضه و تقاضا است؛ بنابراین تنها اتفاقات مثبت، در حوزه تولید می‌تواند کاهش کالای قاچاق در این حوزه را به دنبال داشته باشد.

در این زمینه، براساس اعلام شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، به گفته مهدی مونسان -مدیرعامل این شرکت- ایساکو با تامین قطعات مورد نیاز حوزه خدمات پس از فروش از منابع و قطعه‌سازان داخلی و بعضا خارجی، برنامه‌ریزی دقیق، همت و تلاش مدیران و کارکنان شرکت، توانست میزان فروش خود را در شهریور امسال به میزان ۲۰۳ درصد نسبت به مدت مشابه ارتقا داده و رکورد فروش خود را به شکل بی‌سابقه‌ای پشت سر بگذارد.

وی افزود: ایساکو موفق شد با اقدامات صورت گرفته در راستای تامین و توزیع قطعات کیفی و استاندارد، به رغم مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و محدود شدن فعالیت کسب و کارها، سهم بازار خود را افزایش دهد و همزمان با توسعه فروش قطعات اصلی و با کیفیت و اطلاع رسانی مستمر در خصوص معایب استفاده از قطعات تقلبی، فروش این اقلام را نیز محدودتر کند.

او با بیان اینکه ایساکو با دارا بودن بیش از ۱۷۰۰ نمایندگی و فروشگاهی مجاز، گسترده‌ترین شبکه خدمات پس از فروش در سراسر کشور را به خود اختصاص داده و توانسته بیش از پیش در راستای تسهیل دسترسی و افزایش رضایتمندی مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو گام بردارد، تاکید کرد: اهداف فروش شرکت بیش از پیش محقق شده است. همچنین درصدد هستیم با ادامه این مسیر، سطح دسترسی مشتریان مجموعه به قطعات اصلی را تا پایان سال بیش از این افزایش دهیم.

مونسان ضمن قدردانی از اعتماد مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو به این مجموعه، از دارندگان محصولات ایران‌خودرو خواست، که به منظور تضمین اصالت کالا، قطعات یدکی استاندارد را با هولوگرام مخصوص از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز ایساکو خریداری کنند.

راهکارهای شناسایی قطعات یدکی اصلی از قطعات تقلبی

طبق اعلام شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو،  دارندگان محصولات ایران‌خودرو با نصب و استفاده از اپلیکیشن ایساکو بر روی گوشی‌های هوشمند و اسکن کد QR موجود بر روی جعبه قطعات، می‌توانند از اصل بودن آن آگاه شوند؛ ارسال بارکد مذکور به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۱ و دریافت تاییدیه اصالت کالا نیز راهکار دیگر تشخیص قطعات اصلی ایساکو از سایر قطعات است.

همچنین این شرکت در تازه‌ترین اقدام خود به منظور آسایش مشتریان، تصویر قطعات پرمصرف را از طریقی لینکی که برای مشتریان پیامک می‌شود، ارسال و از این طریق به هموطنان کمک می‌کند تا با مقایسه تصویر دریافتی و محصول داخل جعبه، گرفتار خرید قطعات غیراصلی نشوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha