• شنبه / ۱۹ مهر ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 99071913985
  • خبرنگار : 71552

افتتاحیه لیگ برتر هندبال

علی‌نژاد: پرسپولیس برای آل کثیر دفاع خوبی خواهد کرد/ لیگ هندبال به تیم ملی کمک می کند

علی‌نژاد: پرسپولیس برای آل کثیر دفاع خوبی خواهد کرد/ لیگ هندبال به تیم ملی کمک می کند

مراسم افتتاحیه لیگ برتر هندبال با حضور معاون توسعه و معاون فرهنگی وزارت ورزش انجام شد.

به گزارش ایسنا، سی و سومین دوره از رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان از امروز (شنبه) با حضور ۱۲ تیم به صورت متمرکز و به میزبانی تهران آغاز خواهد شد. مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور مهدی علی‌نژاد معاون توسعه قهرمانی وزیر ورزش، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزیر ورزش و جمعی از مسئولان و پیشکسوتان این رشته آغاز شد.

علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال در ابتدای مراسم افتتاحیه با یادی از شهید پورجعفری اظهار کرد: مهمترین دغدغه ما برای آغاز مسابقات رعایت پروتکل‌های بهداشتی بود و به این منظور پروتکل جامعی را به ستاد مقابله با کرونا در ورزش و وزارت بهداشت ارایه کردیم. تیم‌ها قبل از حضور در تهران هر کدام دو نوبت تست کرونا دادند. همچنین طی دو روز گذشته نیز همه بازیکنان و عوامل تیمها و خبرنگاران حاضر تست کرونا گرفته شد تا با کمترین مشکل بتوانیم لیگ امسال را برگزار کنیم. بخشی از مسابقات نیز از شبکه ورزش پخش خواهد شد. با توجه به اینکه لیگ سال گذشته به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد و نتوانستیم کاپ قهرمانی و مدال را اهدا کنیم امروز کاپ اول تا سوم مس، نیروی زمینی کازرون و ذوب آهن اصفهان را اهدا  خواهیم کرد.

مهدی علی‌نژاد نیز در جریان افتتاحیه لیگ برتر هندبال با گرامی داشت شهدای ایران اسلامی اظهار کرد: خوشحالم علی رغم مشکلات سختی که در کشور به دلیل شیوع کرونا وجود دارد، این امکان فراهم شد با مجوزهای لازم از ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت این لیگ انجام شود. پروتکل‌های بهداشتی سختگیرانه ای هم در نظر گرفته شده است. امیدواریم برگزاری لیگ هندبال بتواند به تیم ملی کمک کند. این لیگ ها علاوه بر آماده سازی بازیکنان و مربیان و داوران امکان بهره مندی اقتصادی را هم فراهم می کنند. امسال با توجه به شرایط سال متفاوتی است اما خوب باید با کرونا زندگی کنیم چون مدت‌ها مهمان ناخوانده ما خواهد بود.

معاون توسعه وزارت ورزش در ادامه گفت: در حقیقت نمی‌توان ورزش را تعطیل کرد ما باید در عین حال رعایت آداب و پروتکل‌های بهداشتی را بکنیم تا جان ورزشکاران به خطر نیفتد. تشکر می‌کنم از پاکدل و همکارانش در فدراسیون که به جد درگیر گرفتن مجوز و برگزاری لیگ بودند، اما این اتفاق افتاد. همچنین از تیم‌ها و باشگاه‌هایی که این سال‌ها در کنار این رشته بودند و حامی هندبال بودند. در شرایط اقتصادی دشواری هستیم و کرونا هم شرایط را سخت تر کرده اما با همه اینها باز هم تیمها در کنار هندبال هستند. اتفاق مهم این رشته انتخابی المپیک بود که در دقایق پایانی شانس حضور را از دست داد. امیدواریم با درایت پاکدل آینده روشنی را برای این رشته داشته باشیم وانتظار داریم اتفاق خوبی را در آینده هندبال کشور شاهد باشیم. میزبانی مسابقات جوانان آسیا را هم در شیراز داریم و مطمئنم هندبال ایران میزبان شایسته‌ای برای این مسابقات خواهد بود.

همچنین علی‌نژاد در حاشیه افتتاحیه لیگ برتر هندبال در جمع خبرنگاران در مورد آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس ایران با اقتدار در مسابقات غرب آسیا قهرمان شد. باشگاه برنامه‌ریزی خوبی داشت و پرسپولیس توانست حریفان خود را شکست دهد. این روند ادامه خواهد داشت و بازیکنان خوبی هم جذب این تیم  شدند. شک ندارم وزارت ورزش و مجموعه باشگاه تمام تلاش خود را خواهند کرد تا تیم برای حضور در فینال آماده شود.
وی با اشاره به شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس عنوان کرد: خوشبختانه شکایت باشگاه النصر هم با پیگیری‌های حقوقی فدراسیون و باشگاه پرسپولیس حل شد و هواداران دغدغه ای در این خصوص نخواهند داشت.
علی‌نژاد در خصوص محرومیت عیسی آل‌کثیر گفت: در این مورد هم باشگاه علت رای را درخواست کرده و وقتی دلایل اعلام شد باشگاه دفاع خوبی خواهد کرد تا حقی از آل‌کثیر و پرسپولیس ضایع نشود.

در پایان این مراسم کاپ و مدال سه تیم اول لیگ برتر هندبال کشور در سال گذشته اهدا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha