• یکشنبه / ۲۰ مهر ۱۳۹۹ / ۰۰:۱۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99072014285
  • خبرنگار : 71518

برانکو: پرسپولیس باید به مجازات‌های سنگین فیفا فکر کند نه من

برانکو: پرسپولیس باید به مجازات‌های سنگین فیفا فکر کند نه من

سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید مدیران این باشگاه باید به مجازات‌های احتمالی فیفا فکر کنند.

برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت پرونده شکایتش از پرسپولیس اظهارنظر کرد: چند ماهی است که نامه جدیدی از فیفا دریافت نکرده‌ام و نمی‌دانم میان پرسپولیس و فیفا چه می‌گذرد. 

سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که از سوی مدیران این باشگاه تماسی با او گرفته شده است یا خیر، گفت: خیر، هیچ تماسی با من گرفته نشده است.

برانکو در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به احتمال مجازات‌های سنگین فیفا علیه پرسپولیس و اینکه شاید این باشگاه با کسر امتیاز و یا سقوط به یک دسته پایین‌تر مواجه شود چیست، بیان کرد: پرسپولیس باید به این موضوع فکر کند، نه من.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۷-۲۰ ۱۲:۴۲

چه ربطی به این بنده خدا داره!!؟ وزارت ورزش و مدیران پرسپولیس باید این پول را پرداخت کنند و باید از جریمه‌های احتمالی باخبر باشند.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۲۰ ۱۴:۵۳

تقصیر کل مدیران پرسپولیسه. آقای برانکو خیلی زحمت کشیدی برای تیم. دم شما هم گرم چند سال پرسپولیس و قهرمان کردی دم شما گرم. پرسپولیس باید همه حق و حقوق شما رو به موقع می‌داد. بله حق با شماست. ولی این شما بودی که وقتی با پرسپولیس قرارداد داشتی رفتی باشگاه دیگه قرارداد بستی و بعد سوری امضاش کردی. اگه دو تا مدیر لایق تو پرسپولیس بودن الان شما باید به خاطر این تخلف غرامت می‌دادی. بماند که هر آدمی صبری داره و صبرش لبریز میشه وقتی حق و حقوقش رو نمیدن و میخواد یه جوری فرار کنه. اگه می‌رفتی و وقتی قرارداد داشتی بهش پایبند می‌بودی اما سر تمرین نمیومدی تا حقت و بدن کارت درست بود. اما این که وقتی قرارداد داری بری و با یه تیم دیگه قرارداد ببندی و بعدم بیای بگه هم اونجام هم پولم و میخوام حرف زوره ! فقط کافیه به اخبار اون موقع‌ها دقت کنید متوجه میشید برانکو ماه‌ها قبل با تیم عربی توافق کرده بود.