• یکشنبه / ۲۰ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99072014701
  • منبع : نمایندگی همدان

معاون استاندار همدان خبر داد

بهزیستی پیشگام در ارائه الگویی نوین برای توانا کردن مستضعفان

بهزیستی پیشگام در ارائه الگویی نوین برای توانا کردن مستضعفان

ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: نظام جمهوری اسلامی افتخار این را دارد که الگوی نوینی برای توانا کردن مستضعفان به جامعه ارائه کند و بهزیستی پیشگام این عرصه است.

مصطفی آزادبخت یکشنبه ۲۰ مهرماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان همدان، اظهار کرد: کار در بهزیستی از معنویات خاصی برخوردار است و مقام معظم رهبری فرمودند کار در بهزیستی وظیفه سخت و سنگینی است.

وی با بیان اینکه با بهزیستی تعامل دارم، تصریح کرد: این کار بسیار سخت و دشوار است چراکه انسان هنگامی که از تمام نعمات بهره مند است و افراد ناتوان را می‌بیند، تحت فشار قرار می‌گیرد بنابراین حضور در این مسیر لایق هر کس نیست.

معاون سیاسی استاندار همدان با بیان اینکه الوند، مدیرکل سابق بهزیستی استان از مدیران پیگیر و شاداب بود و هر زمان بنده برای حل مشکلات با او تماس گرفتم با روی باز برخورد کرد، گفت: مطالب کارگروه او همیشه شفاف و روی اصول بود و هر زمان دبیر جلسه الوند بود، خیالم راحت بود که به نتیجه می‌رسم.

وی مطرح کرد: بنده ۴۰ سال است دیناری، مدیرکل جدید بهزیستی استان را می‌شناسم، او از خانواده ای با دین و دیانت و اهل خدمت است، در نوجوانی در جنگ بوده‌ و تحصیلاتش در حوزه پزشکی است و می‌دانم با انگیزه خدمت آمده و بهزیستی را درک کرده است.

نماینده واحدهای خیریه غیردولتی تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه خدمت به جامعه هدف بهزیستی مانند عبادت است، اظهار کرد: بنده به نمایندگی از طرف واحدهای غیردولتی مردم نهاد و خیریه و مراکزی که با بهزیستی همکاری می کنند، از زحمات الوند، تقدیر و تشکر می کنم و برای او آرزوی سربلندی و موفقیت دارم و به دیناری عرض خیر مقدم می‌گویم و امیدوارم در خانواده بهزیستی اقدامات مؤثری داشته باشد.

احمد صلواتیان تصریح کرد: سازمان بهزیستی یکی از واحدهای خدماتی است که جامعه هدف آن از عزیزترین بندگان خدا هستند و خدمت در بهزیستی به مثابه عبادت است.

وی خاطرنشان کرد: ما در مکتب اسلام آموختیم فلسفه آفرینش انسان خدمت به نیازمندان است و افراد باید در کار خیر از هم پیشی بگیرند و خوشا به سعادت کسی که در این امر سرعت بیشتری داشته باشد.

نماینده واحدهای خیریه غیردولتی تحت نظارت سازمان بهزیستی در پایان بیان کرد: لحظه به لحظه خدمت در بهزیستی عبادت خدا است و خوشا به سعادت کسانی که خدمتگزار مردم هستند.

به گزارش ایسنا، در پایان مراسم از «حمیدرضا الوند»، مدیرکل سابق بهزیستی استان همدان تقدیر به عمل آمد و دکتر «مهدی دیناری» به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha