• یکشنبه / ۲۰ مهر ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 99072014835
  • منبع : باشگاه دانشجویان

کارگاه عملی «کارآفرینی با سازه‌های رزینی» برگزار می‌شود

کارگاه عملی «کارآفرینی با سازه‌های رزینی» برگزار می‌شود

انجمن علمی دانشجویی محیط زیست دانشگاه الزهرا (س) کارگاه عملی «کارآفرینی مدرن با سازه های رزینی، وودگلس، دایموند گلس و آبستره» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، یکی از بهترین محصولاتی که از رزین اپوکسی می‌توان تولید کرد ساخت سازه های چوب و رزین است که غالبا به آن  وودگلس و دایموندگلس اطلاق می‌شود. وودگلس از دو کلمه «وود» به معنی چوب و «گلس» به معنی شیشه به تلفیق چوب و رزین اپوکسی با شفافیت بالا شبیه شیشه اطلاق می شود. همچنین دایموند گلس به معنی تولیدات زیورآلات رزینی است. از تلفیق اپوکسی با چوب روشی ابداع شده است که به آن وودگلس گفته می‌شود که روشی کاملا خلاقانه و هنری است و از آن در ساخت بسیاری از کالاها و اجناس بسیار لوکس و مدرن استفاده می‌شود. با وودگلس انواع میز، صندلی، لوازم تزیینی، بدلیجات بسیار زیبا و بسیاری از وسایل دیگر را با طراحی‌های مختلف می‌توان ساخت.

امروزه، افراد به زندگی لوکس و مدرن تمایل زیادی دارند. کاربرد وودگلس در زمینه‌های مختلف باعث تولید محصولات لوکس، با کیفیت و دوام بسیار بالا می‌شود به همین سبب بازار جدیدی را در دنیا بوجود آورده است. بسیاری از جوانان با یادگیری این حرفه و کسب مهارت در این زمینه توانسته‌اند صاحب شغل شده و کسب درآمد کنند.

"ساخت میز، کانتر آشپزخانه، میز جلو مبلی، و انواع وسایل خانه(وودگلی)"، "ساخت زیورآلات، اپوکسی و سازه‌های تزیینی(دایموند گلس)"، "آموزش ساخت قالب‌های میز"، "آموزش پولیش و پرداخت"، "آموزش ریخته‌گری قالب سیلیکونی"، "پایمر کردن متریال"، "اجرای کار با قالب‌های برنجی و سیلیکونی توسط هر هنرجو" و اجرای دو تکنیک فلوید آرت توسط هنرجو" از جمله مهارت‌هایی است که توسط شرکت‌کنندگان این کارگاه کسب می‌شود.

این کارگاه به صورت عملی به مدت ۲۰ ساعت طی دو روز روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ آبان ماه ۱۳۹۹ ساعت۹ الی ۱۹ به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی با ظرفیت ۱۰ نفر برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر  می‌توانند با شماره ۰۹۰۳۵۱۱۲۶۹۷ در واتساپ یا تلگرام در ارتباط باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha