• یکشنبه / ۲۰ مهر ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 99072014866
  • خبرنگار : 71451

جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری دفاع مقدس در زنجان برگزار می شود

جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری دفاع مقدس در زنجان برگزار می شود

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت:جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری چهل سالگی دفاع مقدس در این استان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مسعود رمرودی  با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیان کرد:  در راستای گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس، معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اقدام به برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری چهل سالگی دفاع مقدس در  این استان کرده است.

وی بااشاره به اهداف این جشنواره بیان کرد: حفظ و تداوم فرهنگ اصیل اسلامی انقلابی ملت قهرمان ایران و همچنین بروزرسانی فعالیت ها و اقدامات و تولیدات فرهنگی هنری منبعث از دفاع مقدس از اهداف این جشنواره می باشد.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری چهل سالگی دفاع مقدس شامل بخش ها و محورهای متعددی است، یادآور شد: دفاع مقدس و امید آفرینی، دفاع مقدس و بیداری اسلامی، دفاع مقدس و دانش و پیشرفت علمی، دفاع مقدس و ولایت مداری، دفاع مقدس و تربیت جوان مومن انقلابی، دفاع مقدس و بسیج دفاع مقدس و معنویت و اخلاق، دفاع مقدس و استکبار ستیزی و دفاع مقدس و بازدارندگی از محورهای اصلی این جشنواره هستند.                                                         

رمرودی به بخش ویژه جشنواره اشاره کرد و گفت:همچنین ارائه برنامه های فرهنگی هنری خلاقانه ، نو و ابتکاری در راستای اجرای کنگره ی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان مورد بررسی و تقدیر ویژه قرار خواهند گرفت. عموم هنرمندان و علاقه مندان به فعالیت های فرهنگی هنری می توانند تولیدات خود را بر اساس محور های اعلام شده در بخشهای پوستر ، اینفوگرافیک ، عکس ، نماهنگ ، سرود ، شعر ، فیلمنامه ، خاطره گویی کوتاه و دل نوشته به سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به آدرس @festivalTDM۴۰ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

وی افزود: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در شبکه اجتماعی ایتا ارسال کرده و یا در قالب لوح فشرده به معاونت فرهنگی - هنری سپاه انصار المهدی (عج) تحویل دهند. علاقه‌مندان تا ۳۰ آبان ماه امسال فرصت دارند تا آثار خود را به یکی از روش‌های اعلام شده ارسال و در ارتقای تولیدات فرهنگی و هنری دفاع مقدس و کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha