• دوشنبه / ۲۱ مهر ۱۳۹۹ / ۱۷:۴۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99072115896
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

خبرهای خوش معاون استاندار؛

مدارس کانکسی خراسان جنوبی حذف می‌شوند

مدارس کانکسی خراسان جنوبی حذف می‌شوند

ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: سال گذشته حدود ۲۰۰ کلاس آموزشی تکمیل و به اداره کل آموزش و پرورش تحویل داده شده و امسال نیز حدود ۲۰۰ کلاس دیگر در حال احداث داریم که تا پایان سال و حداکثر تا آغاز سال تحصیلی سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

سید کمال الدین میرجعفریان، امروز دوشنبه ۲۱ مهر در حاشیه بازدید از روند ساخت مدارس بیرجند، اظهار کرد: در شمال شهر بیرجند نیازمندی‌های آموزشی بیشتری را شاهد بودیم که خوشبختانه با برنامه ریزی‌های انجام شده با کمک دولت، نهادهای حمایتی و انقلابی و خیرین مدرسه ساز اقدامی شایسته در منطقه انجام شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در برخی از نقاط شهرستان بیرجند از نظر فضاهای آموزشی دچار کسری بودیم که با تلاش‌های صورت گرفته امروز شاهد ایجاد و توسعه فضاهای آموزشی در سطح شهر بیرجند هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: سال گذشته حدود ۲۰۰ کلاس آموزشی تکمیل و به اداره کل آموزش و پرورش تحویل داده شده و امسال نیز حدود ۲۰۰ کلاس دیگر در حال احداث داریم که تا پایان سال و حداکثر تا آغاز سال تحصیلی سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

میرجعفریان ادامه داد: در حال حاضر ساخت بیش از ۱۰۰ کلاس آموزشی در شمال شهر بیرجند در حال انجام است و در جنوب شهر بیرجند نیز بر اساس تفاهم نامه‌هایی که با اداره راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان منعقد شده، زمین مورد نیاز برای فضاهای آموزشی تامین و دیگر دغدغه تامین زمین در این خصوص در شهرستان وجود ندارد.

وی افزود: در طول سال سعی کردیم از فرصت‌های مختلف برای کمک به مسائل مالی پروژه‌ها استفاده کنیم که در این راستا قسمت عمده اعتبارات در سطح ملی، بخشی از ظرفیت نهادهای انقلابی و حمایتی بنیاد برکت و بنیاد علوی و بخشی از ظرفیت خیرین مدرسه ساز تامین می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: باید از تمام فرصت‌های مالی برای بهره‌برداری از فضاهای آموزشی استفاده کنیم که در این راستا طی سال گذشته و امسال حذف مدارس غیر استاندارد از نظر سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در دستور کار قرار گرفته و در حال حاضر در مراحل پایانی قرار دارد.

میرجعفریان از حذف مدارس کانکسی در سطح استان، خبر داد و یادآور شد: بر اساس تفاهم با بنیاد برکت احداث ۵۸ کلاس درس در سطح استان آغاز شده و در حال اجرا است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha