• سه‌شنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99072216326
  • خبرنگار : 50251

تاثیر درونی کردن هزینه‌ها در توسعه گردشگری

تاثیر درونی کردن هزینه‌ها در توسعه گردشگری

ایسنا/خراسان رضوی عضو پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: درونی کردن هزینه‌ها در چارچوب حکمروایی خوب (Good governance) قرار می‌گیرد که در نظام‌های اجتماعی- سیاسی پیشرو سخت پایبند آن هستند.

آرش قهرمان در گفت و گو با ایسنا در خصوص درونی کردن هزینه‌ها در صنعت گردشگری، اظهار کرد: درونی کردن هزینه‌ها در صنعت گردشگری ناظر به این است که انتفاع هر دستگاهی از حوزه گردشگری متناسب با هزینه‌ای باشد که سیاستگذاریهای آن دستگاه تولید کرده است. اگر این عدالت توزیعی رعایت شود یعنی بازتنظیم انتفاع گردشگری بر اساس هزینه‌کرد در سیستم گردشگری صورت بگیرد، زمینه برای وفاق میان دستگاه‌ها و همکاری‌های میان دستگاهی پدید می‌آید و در واقع توسعه گردشگری را روانتر می‌کند.

مشروح این گفت و گو را در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید:

خبرنگار: زهرا فدوی

تصویربردار: علی فرازستانیان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.