• سه‌شنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 99072216426
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

معاون فرماندار تاکید کرد؛

تاکسی‌ها بیش از ۳ مسافر سوار نکنند

تاکسی‌ها بیش از ۳ مسافر سوار نکنند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد گفت: تاکسی‌های شهری و بین‌شهری ملزم به سوار کردن حداکثر سه مسافر هستند و در غیر این‌صورت با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش ایسنا، یکی از مصوبات ستاد کرونا در راستای رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی، الزام تاکسی‌ها به سوار نکردن بیش از سه مسافر  بود و از طرفی اتوبوس‌ها نیز ملزم بودند حداکثر با ۵۰ درصد ظرفیت اقدام به جابجایی مسافر کنند، اما متاسفانه این مصوبه حتی در روزهای ابتدایی شیوع کرونا به درستی اجرا نشد و هم‌اکنون نیز تاکسی‌های شهری، بین‌شهری و اتوبوس‌های شهری با ظرفیت کامل اقدام به جابجایی مسافر می‌کنند.

ابراهیم بختیاری‌فر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد ۲۲ مهرماه در جلسه مدیریت بیماری کرونا در محل ناوگان حمل و نقل شهری و بین‌شهری شهرستان شهرکرد با اشاره به وضعیت قرمز این بیماری منحوس در استان و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی، اظهار کرد: تمامی وسایل حمل و نقل عمومی شهری و بین‌شهری ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

وی افزود: ضمن الزام استفاده ماسک برای رانندگان و مسافران و ضدعفونی کردن مکرر وسایل حمل و نقل درون و بین‌شهری، اتوبوس‌های شهری و بین‌شهری نیز ملزم به استفاده ۵۰ درصد از ظرفیت خود هستند.

بختیاری‌فر در خصوص پایانه‌های مسافربری نیز یادآور شد: نیاز است آب سردکن‌های موجود در پایانه‌ها غیرفعال شوند و همچنین اتوبوس‌های بین شهری نیز ملزم به استفاده از بطری‌های آب معدنی برای مسافران خود هستند و هرگونه پذیرایی ممنوع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد ادامه داد: تاکسی‌های شهری و بین‌شهری ملزم به سوار کردن حداکثر ۳ مسافر هستند.

وی  تأکید کرد: چنانچه تخلفی از سوی ناوگان حمل و نقل صورت گیرد، طبق مقررات ستاد کرونا برخورد قانونی لازم با این متخلفان صورت می‌گیرد.

 در گذشته سامانه‌ای برای گزارش تخلفات از سوی سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی برای ارائه تخلفات رانندگان ارائه شد، اما متاسفانه شاهد اصلاح رویه این رانندگان نبودیم، امید است پیگیری‌های لازم برای اجرایی شدن این مصوبه از سوی مسئولان امر صورت بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha