• سه‌شنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99072216495
  • منبع : نمایندگی سمنان

کرونا؛ فرصتی برای استانداردسازی‌ شهربازی‌ها

کرونا؛ فرصتی برای استانداردسازی‌ شهربازی‌ها

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به غیراستاندارد بودن برخی از شهربازی‌ها از شیوع کروناویروس و محدودیت فعالیت در برخی از مشاغل و کاهش حضور مردم در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، به‌عنوان فرصت مناسبی برای ایمن‌سازی و استانداردسازی‌ وسایل بازی نام برد.

منوچهر فخری 22مهرماه در جلسه شورای استاندارد استان سمنان در سالن کوثر استانداری اظهار کرد: نشان استاندارد عامل اطمینان و اعتماد مردم برای استفاده از کالاهای تولیدی و بهره‌مندی از خدمات است

وی با اشاره به لزوم اعمال نظارت جدی از سوی دستگاه‌های متولی و خصوصا اداره کل استاندارد افزود: نظارت‌های فنی و استاندارد در ایجاد اطمینان خاطر برای مردم در بهره گیری از خدمات و استفاده از کالاهای تولید ملی بسیار دارای اهمیت است.

فخری خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی، فعالان اقتصادی و بخش خصوصی در انجام امور اگر به صورت دقیق نظارت‌های فنی و استاندارد را تقویت کنند به طور حتم منفعت توجه به استاندارد به خود مجریان برمی‌گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: استانداردسازی فضا و وسایل بازی کودکان در پارک‌ها، فضای سبز و... به طور ویژه در دستور کار شهرداری‌های استان باشد و با توجه به شیوع کرونا ویروس و کاهش حضور مردم در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، شهرداری‌ها زمان مناسبی برای ایمن و استانداردسازی‌ وسایل بازی در اختیار دارند.

فخری اضافه کرد: در بحث رعایت استاندارد و اطمینان در خدمات رسانی در جایگاه های سوخت به طور ویژه همکاری های شرکت نفت، اداره کل استاندارد و شهرداری‌های استان تقویت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: در بحث اجرا و الزام استاندارد ضمانت نامه‌های اجرایی خوبی وجود دارد و در صورت بروز هرگونه تخلف مراتب به دستگاه قضائی گزارش خواهد شد.

وی افزود: افزون بر ۳۵ هزار نوع استاندارد در کشور تدوین و مشخص شده است که از این تعداد ۹۶۰ مورد از نوع استاندارد اجباری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: در بحث استانداردسازی آسانسور واحدهای اداری و تجاری در با پیگیری‌های انجام شده اقدام های خوبی روی داد که به سهم خود از تلاش مسئولان مربوط قدردانی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha