• چهارشنبه / ۲۳ مهر ۱۳۹۹ / ۰۸:۵۰
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99072317060
  • خبرنگار : 50214

دعوت بهزیستی از یزدی‌ها برای مشارکت در پویش «پازل همدلی»

دعوت بهزیستی از یزدی‌ها برای مشارکت در پویش «پازل همدلی»

ایسنا/یزد مدیر کل بهزیستی استان یزد از خیّرین و شهروندان یزدی برای تکمیل بزرگترین «پازل همدلی» به منظور کمک به تأمین نوشت‌افزار دانش‌آموزان تحت پوشش این سازمان دعوت کرد.

«علی محمد عطابخش» با بیان اینکه پویش «پازل همدلی» در راستای پویش «ایران همدل» ایجاد شده است، گفت: در این پویش نقشه ایران به صورت پازل ۶۰۰ هزار قطعه‌ای به تفکیک هر استان با تصویر کشیدن تعدادی از ابنیه‌های تاریخی مختص آن استان تهیه شده است.

وی با بیان این که افراد می‌توانند با خرید هر قطعه پازل به قیمت ۱۰۰ هزار ریال در این پویش سهیم باشند، اظهار کرد: عموم مردم می‌توانند با مراجعه به سایت پازل همدلی به نشانی puzzlehamdeli.ir  و انتخاب نقشه استان یزد با ثبت اطلاعات خود، یک یا چند قطعه پازل را خریداری کنند.

مدیر کل بهزیستی استان با بیان این که هر قطعه پازل خریداری شده توسط خیّر با اسم  خود وی، روی پازل نصب می‌شود، از شهروندان یزدی و خیّرین خواست با خرید قطعات این پازل ضمن مشارکت در تأمین نوشت افزار کودکان نیازمند یزدی نام خود در را برای همیشه در نماد همدلی مردم ایران ثبت کنند.

وی با بیان این که پویش «پازل همدلی» با شعار «قطعه قطعه جمع گردد، همدلی معنا شود» تا آخر مهرماه ادامه دارد، بیان کرد: قطعات این پازل با مشارکت های خرد مردمی تکمیل و با ثبت اسم تمام مشارکت‌کنندگان بر روی قطعات این پازل به عنوان بزرگترین پازل در دنیا و نمادی ماندگار از پویش ایران همدل در نقطه‌ای از ایران به یادگار نصب و ماندگار می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان یزد، عطابخش همچنین از مؤسسات خیریه و تشکل های مردم نهاد و فعالان اجتماعی، هنرمندان و ذی‌نفوذان استان یزد دعوت به شرکت در پویش «پازل همدلی» نمود و ابراز امیدواری کرد: با مشارکت خیّرین و عموم شهروندان یزدی نوشت افزار و وسایل آموزشی مورد نیاز دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی تامین شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha