• چهارشنبه / ۲۳ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99072317366
  • خبرنگار : 30077

تأکید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بر تکریم ارباب رجوع و پرسنل

تأکید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بر تکریم ارباب رجوع و پرسنل

ایسنا/سمنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، تکریم ارباب رجوع و پرسنل اداره کل را به عنوان یک اصل مورد تاکید قرار داد و گفت: سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این اداره کل باید این موارد را مورد توجه قرار دهد.

فرشید فلاح در کارگروه توسعه مدیریت این اداره کل و با معرفی "محمد لکزایی" به عنوان سرپرست این معاونت، ویژگی های اخلاقی و سابقه وی در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی را تبیین کرد، فعالیت در این معاونت را بسیار حساس و در عین حال سنگین دانست.

وی با اشاره به وظایف و ماموریت های سرپرست معاونت مذکور تاکید کرد: بازسازی ساختاری و سازمانی اداره کل، بهسازی محیط کاری، اصلاح فرآینده های انجام کار، توجه به حقوق و تکریم پرسنل و ارباب رجوع به عنوان اولویت کاری باید توسط سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی پیگیری و عملیاتی شود.

فلاح همچنین داشتن رویکرد و نگاه جدید در حوزه منابع مالی و اداری را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به ماموریتها و اهداف ۲۰ گانه برنامه ریزی شده برای این اداره کل خواستار توجه به این موارد در دوره جدید کاری شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همچنین از خدمات و تلاش های امیرهوشنگ باهنر معاون قبلی توسعه مدیریت و منابع انسانی این اداره کل تجلیل کرد.

محمد لکزایی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این نشست که در تالار حکیم الهی مجتمع فرهنگی هنی کومش برگزار شد بر توجه به اندیشه، تفکر و تعقل در فعالیت های اداری و مالی تاکید و نسبت به تحقق اهداف و وظایفی که ترسیم شده است ابراز امیدواری کرد.

امیرهوشنگ باهنر معاون قبلی توسعه مدیریت و منابع انسانی این اداره کل نیز از همکاری و تلاش های پرسنل این حوزه در دوره مدیریت خود تجلیل و برای سرپرست جدید این معاونت آرزوی توفیق کرد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha