• چهارشنبه / ۲۳ مهر ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۸
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 99072317708
  • خبرنگار : 71552

صادقی: امیدوارم به دور دوم لیگ هندبال صعود کنیم/ رهسپار: در جنگ مربیان پیروز شدیم

صادقی: امیدوارم به دور دوم لیگ هندبال صعود کنیم/ رهسپار: در جنگ مربیان پیروز شدیم

سرمربی تیم هندبال شاملی کازرون گفت: دیدار ما با ذوب آهن شاید به نوعی جنگ مربیان بود و خداراشکر ما توانستیم بازی را ببریم.

به گزارش ایسنا، در پنجمین روز از رقابت‌های لیگ برتر هندبال دو تیم ذوب آهن اصفهان و شهید شاملی کازرون که مقام‌های دوم و سوم فصل قبل را بدست آورده بودند به مصاف هم رفتند. این دیدار پایاپای و پر برخورد در نهایت با نتیجه ۳۲ بر ۲۸ به سود شهید شاملی کازرون به پایان رسید. در حال حاضر شهید شاملی با یک بازی کمتر و با ۴ امتیاز و ذوب آهن نیز با ۴ امتیاز در رده اول و دوم گروه A قرار دارند و برای کسب امتیاز بیشتر برای صعود به مرحله بعد تلاش می کنند.

گفت‌وگوی سرمربیان و بازیکنان دو تیم شهید شاملی و ذوب آهن بعد از این بازی حساس به شرح زیر است: 

کیوان صادقی سرمربی تیم هندبال ذوب آهن بعد از شکست مقابل شهید شاملی کازرون اظهار کرد: داشتن تیم جوان این دردسرها را هم دارد. وقتی با تیم جوان کار می‌شود باید انتظار داشته باشیم بازیکنان توپ‌ها رو لو بدهند، در دفاع ضعف‌هایی داشته باشند و موقعیت های خوب را از دست بدهند. در هندبال دروازه‌بان ۷۰ درصد در پیروزی تاثیر دارد. اگر بررسی کنیم چند توپ توسط بازیکنانم به دست دروازه‌بان مقابل خورد و ما آن را از دست دادیم ولی در مقابل توپ‌های تک به تک تیم مقابل همه گل شد. این کار ما را سخت می‌کند جایی که باید کاری کنیم که توپ‌ها گل شود آن‌ها را از دست می‌دهیم و حتی گل می‌خوریم. در این دور از مسابقات زمان برای آمادگی کم داشتیم. در حین مسابقات هر چقدر که بیشتر بازی کنیم شرایطمان بهتر می‌شود. امیدوارم بتوانیم جزو ۶ تیم باشیم. بعد باید در مرحله های بعدی بیشتر تلاش کنیم تا بازیکنان بهتر عمل کنند و در سال‌های آینده نیز تیم قدرتمندی داشته باشیم.

امین رهسپار سرمربی تیم شهید شاملی کازرون بعد از برد مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: بازی خوبی بود. تیم ذوب آهن ریشه دار و از مربیان خوبی برخوردار است. آنها ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارند. متاسفانه بازیکنانم در نیمه دوم کمی از نظر بدنی کم آوردند و این باعث شد اختلاف کم شود. شاید اینجا جنگ مربیان بود و خداراشکر ما توانستیم بازی را ببریم. شرایط بازی‌های امسال با سال گذشته متفاوت است و متمرکز برگزار می‌شود. تیم‌ها قطعا به دلیل کرونا نتوانستند تمرینات لازم را داشته باشند و اکنون حین مسابقات هماهنگ تر و آماده تر می‌شوند. ما هم مستثنی نیستیم. دنبال نتیجه بازی بودیم که خداراشکر کسب شد و پله پله جلو خواهیم رفت تا به نتیجه‌ای که مد نظر است برسیم.

مجتبی کرمیان بازیکن تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی نیز بعد از برد تیمش مقابل ذوب آهن گفت: حدود ۷ ماهی است که به خاطر کرونا از رقابت دور بودیم در اروپا هم اگر ببینیم بازیکنان پر اشتباه هستند. در این چند ساله این موضوع تا کنون پیش نیامده بود که بازیکنان این همه مدت از تمرین و مسابقه دور باشند. این سبب شده که در بازی‌ها اختلاف کم باشد. بلاخره تیم ما هم خوب بازی کرد. به هرحال ما هم از تجربه خودمان استفاده کردیم و در دقایق پایانی اختلاف را بالا بردیم و پیروز شدیم. ما یکی دو بازیکن را از دست دادیم که بسیار تاثیر گذاشته است. ما می‌جنگیم که اولا به عنوان تیم نخست از این گروه بالا برویم و بعد هم برای بازی های آینده و قهرمانی خواهیم جنگید.

میلاد حمیدی نیز بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان گفت: نیمه اول را بد شروع کردیم، نیمه دوم با هماهنگی و صحبت‌هایی که کادر فنی انجام داد نقاط ضعف برطرف شد و می‌توانستیم حتی برنده بازی باشیم. دلیل باختمان  اشتباهات خودمان بود تیم ما جوان است زمان می‌برد تا بتوانیم به آمادگی برسیم. کمبود بازی تدارکاتی داشتیم و زمان می‌خواهد تا به آمادگی کامل برسیم. ما برای قهرمانی می‌جنگیم و تا جایی که توان داشته باشیم برای قهرمانی تلاش می‌کنیم. هیچ تیمی از قبل بازنده نیست و همه برای مقام می‌آیند. کسب مقام  هم دور از دسترس هم نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha