• چهارشنبه / ۲۳ مهر ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۵
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 99072317741
  • خبرنگار : 71626

تفاهم با شرکت پست برای نمایشگاه مجازی کتاب

تفاهم با شرکت پست برای نمایشگاه مجازی کتاب

معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تفاهم‌نامه همکاری ویژه نمایشگاه مجازی کتاب امضا می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، جلسه هماهنگی با سازمان‌ها و نهادهای مختلف برای برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب با شرکت ملی پست ایران با حضور محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رمضان‌علی سبحانی‌فر، مدیرعامل شرکت ملی پست ایران،  ایوب دهقانکار، مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، حسین صفری، معاون اقتصاد و فرهنگ موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، حسن عمیدی مدیرکل دفتر مدیرعامل، امور استان‌ها و ارتباطات و بابک افروز، مدیر کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار شرکت ملی پست برگزار شد.  

در پی این جلسه اعلام شده است، با توجه به اهمیت برگزاری باکیفیت نمایشگاه مجازی کتاب و ضرورت دقت، حفاظت از منافع مخاطبان، ناشران و سایر اجزای حاضر در نمایشگاه، تفاهم‌نامه‌ای مابین معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت ملی پست ایران به عنوان یکی از نهادهای تاثیرگذار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ظرف دو هفته آینده به امضای طرفین خواهد رسید.

در این جلسه، همچنین درباره تسریع در پست کتاب با توجه به سامانه پست کتاب بحث و تبادل نظر شد تا اولین نمایشگاه مجازی کتاب در زمان برگزاری به صورت ویژه از طرف شرکت  ملی پست حمایت شود.

علاوه ‌بر این، محسن جوادی با یادآوری نقش مهم پست در نمایشگاه‌های کتاب سال‌های گذشته، خواستار مشارکت بیشتر شرکت ملی پست در نمایشگاه مجازی کتاب در سال جاری شد.

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تنظیم تفاهم‌نامه در این زمینه را ضروری دانست و اضافه کرد: همکاری و هماهنگی مستمر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شرکت ملی پست، اقدامی مهم در راستای رشد فرهنگ کتابخوانی به شمار می‌آید و بر توسعه فرهنگی کشور تأثیر بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha