• پنجشنبه / ۲۴ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 99072418071
  • خبرنگار : 71477

در واکنش به افشاگری نیورک پست علیه بایدن؛

ترامپ: بایدن همیشه سیاستمدار فاسدی بوده است

ترامپ: بایدن همیشه سیاستمدار فاسدی بوده است

ترامپ بار دیگر به انتقاد از رقیب دموکرات خود جو بایدن پرداخت و در تازه‌ترین توئیت خود نوشت: به نیویورک پست تبریک می‌گویم که فساد گسترده پیرامون جو بایدن خواب آلود و کشور ما را افشا کرده است؛ او همیشه یک سیاستمدار فاسد بوده است؛ خفت آور!

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توییت دیگری با تاکید براینکه جو بایدن، رقیب دموکرات او باید تمامی اطلاعات مربوط به امور تجاری خانواده اش را منتشر کند، نوشت: جو بایدن باید بلافاصله همه ایمیل ها، جلسات، تماس‌های تلفنی، اسناد و سوابق مربوط به دخالت وی در معاملات تجاری خانواده اش و تأثیرگذاری ناچیز در سراسر جهان از جمله در چین را منتشر کند.

نیویورک پست در گزارشی اقدام به انتشار ایمیل هایی از وادیم پوژارسکی از مقام های شرکت انرژی اوکراینی بوریسما برای هانتر بایدن پسر بایدن کرد. در یکی از این پیام ها بوژارسکی از هانتر برای ترتیب دادن یک دیدار با پدرش تشکر می کند و در دومین پیام از هانتر درباره اعمال نفوذ در شرکت اوکراینی سوال می کند.

ادعا می‌شود ایمیل‌ها را «رودی جولیانی» وکیل شخصی دونالدترامپ از لپ تاپی شکسته که در یک تعمیرگاه رها شده بود و بعد به دست اف‌بی‌آی کشف و ضبط شد، به دست آورده و در اختیار این روزنامه قرار داده است.
به نوشته نیویورک پست، هانتر بایدن در سال ۲۰۱۵ وقتی به هیئت‌مدیره شرکت انرژی اوکراینی «بوریسما» می‌پیوندد، پدرش را به یکی از مدیران ارشد این شرکت معرفی می‌کند تا از نفوذ او برای اخراج یک دادستان که درباره این شرکت تحقیق می‌کرد، استفاده کند.
در این گزارش، همچنین تصاویری از هانتر بایدن در حال کشیدن مواد مخدر منتشر شده است. این در حالی است که ستاد انتخاباتی بایدن مدعی است چنین جلسه‌ای میان وی و مدیر شرکت اوکراینی برگزار نشده است.
صحت ایمیل‌های منصوب به بایدن و پسرش هنوز تائید یا تکذیب نشده است، اما توسل تیم انتخاباتی ترامپ به حربه مشابه در آستانه برگزاری رقابت ۲۰۱۶، به کاهش شدید محبوبیت هیلاری کلینتون نامزد دموکرات آن دوره منجر شد و نتیجه بازی را به نفع حزب جمهوریخواه تغییر داد.

بر اساس نظرسنجی‌ها اولیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، جو بایدن همچنان از بخت بالایی برای پیروزی برخوردار است؛ او از مخالفان سیاست‌های مالیاتی، مهاجرتی و آب و هوایی ترامپ است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha