• پنجشنبه / ۲۴ مهر ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 99072418246
  • خبرنگار : 71552

رحیم‌زاده: در دور برگشت لیگ برتر هندبال قدرتمند ظاهر می‌شویم/ حیدرپور: ۲ باخت قبلی حقمان نبود

رحیم‌زاده: در دور برگشت لیگ برتر هندبال قدرتمند ظاهر می‌شویم/ حیدرپور: ۲ باخت قبلی حقمان نبود

سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: نقاط ضعف خود را پیدا می‌کنیم و بازیکنانمان به ما ملحق می‌شوند و در بازی‌های برگشت بهتر و قدرتمند تر ظاهر خواهیم شد.

به گزارش ایسنا، فولاد مبارکه سپاهان در آخرین روز از دور اول مرحله رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال بعد از دو باخت در دو بازی اول توانست مقابل پرواز هوانیروز با نتیجه ۳۱ بر ۲۱ پیروز شود و به ۲ امتیاز برسد. محسن طاهری سرمربی این تیم به دلیل بیماری این تیم را هدایت نمی‌کند و مجید رحیم زاده به عنوان سرمربی بر روی نیمکت این تیم بازیکنان را هدایت می‌کند. به گفته رحیم زاده تیم فولاد به دلیل مثبت بودن تست کرونا چند بازیکن و همچنین داشتن چند مصدوم نتوانسته تاکنون عملکرد خوبی را ارائه دهد ولی این تیم از بازی های اینده بهتر عمل خواهد کرد.

در ادامه مصاحبه مجید رحیم زاده و مجتبی حیدرپور سرمربی و بازیکن این تیم را می‌خوانید.

مجید رحیم زاده سرمربی تیم هندبال سپاهان بعد از اولین پیروزی تیمش در رقابت‌های لیگ برتر هندبال اظهار کرد: تیم هوانیروز تیم خوبی است ما دو بازی تدارکاتی هم در اصفهان با این تیم داشتیم. می دانستیم چون همشهری هم هستیم کمی کری خوانی هم داریم. خداراشکر در این بازی تقریبا بازیکنانم خود را پیدا کردند و از موقعیت‌ها بهتر استفاده کردند. تیمی همیشه موفق است که از موقعیت‌های پیش آمده بهترین استفاده را کند.

رحیم زاده در ادامه گفت: در کل بازی‌ها ما دو باخت با اختلاف یک یا دو گل داشتیم اما اختلاف با حریفانمان زیاد نبوده است‌. مشکل تیم من این است که دو هفته قبل از مسابقات ۴ تا ۵ بازیکن ما تست کرونایشان مثبت شد و آن‌ها را برای ۱۰ روز همراه تیم نداشتیم. از طرفی محسن طاهری را هم که با این تیم تمرینات را شروع و کار کرده است را هم روی نیمکت نداشتیم. تیمی را به مسابقات آوردیم که ۱۰ تا ۱۵ روز قبل ا مسابقات تمرین درست حسابی نداشتند.

وی افزود: تعداد نفراتمان کم بودند و دو نفرمان کرونا داشتند و اصفهان مانده‌اند، دو بازیکن آسیب دیده هم داشتیم. همه این‌ها مزید بر علت شد که ما نتوانیم نتیجه مورد انتظار را کسب کنیم. مطمئن باشید تیم پتانسیل قهرمانی دارد و ما برای قهرمانی می‌جنگیم. نقاط ضعف را در این هفته تعطیلی پیدا می‌کنیم، بازیکنانمان به ما ملحق می‌شوند. در دور برگشت خیلی بهتر و قدرتمند تر ظاهر خواهیم شد.

مجتبی حیدر پور، ملی پوش تیم فولاد مبارکه سپاهان نیز بعد از برد مقابل هوانیروز گفت: بازی خیلی خوبی بود تیم هوانیروز هم تیم خوب و جوانی است که جنگنده بازی می‌کند. در بازی‌های قبلی هم نشان داده که به هیچ تیمی باج نمی‌دهد، پر قدرت بازی می‌کند و تا آخرین دقیقه می‌جنگند. ما بعد از دو باخت که واقعا حقمان هم نبود اولین بردمان را کسب کردیم‌. برای بازی‌های بعدی مطمئن باشید سپاهانی خواهید دید که تغییرات زیادی خواهد کرد و به امید خدا برای  برد به میدان خواهیم رفت.

وی در خصوص عملکرد خودش در مسابقات گفت: خوب خداراشکر بعد از مدت ۸ ماه که بازیکنان دست به توپ نشده بودند تمرین نداشتند شروع کردیم. هنوز شاید روی روال اصلی نیامده باشند ولی خوب خداراشکر رفته رفته همه بهتر می‌شوند. امیدوارم بتوانیم من هم امسال به این تیم کمک کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha