• یکشنبه / ۲۷ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 99072719492
  • خبرنگار : 30057

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری خبر داد

حضور ۴۰ شرکت در نمایشگاه مجازی دستاوردهای مقابله با کرونا

حضور ۴۰ شرکت در نمایشگاه مجازی دستاوردهای مقابله با کرونا

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی از برگزاری اولین نمایشگاه مجازی با موضوع «جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا» خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر مرضیه شاوردی درباره جزئیات برگزاری این نمایشگاه، گفت: با توجه به محدودیت‌های موجود در برگزاری نمایشگاه‌های فیزیکی و شرکت در نمایشگاه‌های خارجی به ‏واسطه شیوع ویروس کرونا، صندوق نوآوری و شکوفایی قصد دارد با اتخاذ شیوه‌ای جدید، توانمندی‌ها و محصولات ‏شرکت‌های دانش‌بنیان را به نمایش بگذارد و در راستای تسهیل تجاری‌سازی این محصولات در عرصه‌های ‏ملی و بین‌المللی قدم بردارد.

وی ادامه داد: بر همین اساس نمایشگاه مجازی جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا با حمایت صندوق نوآوری و به منظور معرفی محصولات دانش‌بنیان کشور در حوزه‌های ‏تجهیزات و مواد پاک‌کننده و ضدعفونی‌کننده، محصولات سلولزی و بهداشتی، ‏تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، کیت‌های تشخیصی، محصولات دارویی و سامانه‌های نرم‌افزاری با حضور ۴۰ شرکت دانش‌بنیان برگزار می‌شود.‏ 

شاوردی با بیان اینکه این نمایشگاه به صورت سه‌زبانه (فارسی، انگلیسی و عربی) و در دو قالب سه‌بعدی و دوبعدی طراحی شده است، ادامه داد: بازدیدکنندگان داخلی و خارجی می‌توانند به صورت آنلاین از این نمایشگاه بازدید کنند. بازدیدکنندگان می‌توانند با ورود به فضای نمایشگاه از محتوای دیجیتال هر غرفه شامل پوستر، عکس، بروشور و تیزر تبلیغاتی بازدید کنند و با محصولات و خدمات شرکت‌ها آشنا شوند.

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و بازاریابی و تسهیل صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان به بازارهای هدف عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: در هنگام بازدید از نمایشگاه، امکان برقراری ارتباط آنلاین با مدیران شرکت‌های حاضر در نمایشگاه نیز برای بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه شرکت‌های دانش‌بنیان وجود خواهد داشت. همچنین در صورتی که قراردادی بین شرکت‌های دانش‌بنیان و ‏مشتریان آن‌ها منعقد شود، صندوق نوآوری و شکوفایی با استفاده از ابزارهای تأمین مالی متنوع خود، منابع ‏مالی لازم را برای اجرای این قراردادها تأمین خواهد کرد‎.

بر اساس اعلام روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، به گفته وی این نمایشگاه از ۲۹ مهر تا ۸ آبان ماه سال جاری با حمایت بلاعوض صندوق نوآوری و شکوفایی و با حضور ۴۰ شرکت دانش‌بنیان برپا می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha