• یکشنبه / ۲۷ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99072719550
  • منبع : نمایندگی سمنان

اعتبارات ریالی و ارزی برای 24 پروژه جهش تولید در استان سمنان

اعتبارات ریالی و ارزی برای 24 پروژه جهش تولید در استان سمنان

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از هدفگذاری 24 پروژه جهش تولید در این استان خبر داد و با اشاره به تخصیص اعتبارات ریالی و ارزی به این پروژه‌ها گفت: اعتبارهای بخش جهش تولید، زمینه مناسبی برای تقویت ظرفیت سازی در حوزه خدمات تولید و ایجاد فرصت شغلی پایدار در استان فراهم خواهد کرد.

علیرضا شریفی‌نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ۲۷ مهرماه در جلسه جهش تولید با بیان اینکه تفاهمنامه جهش تولید مابین معاون ریاست جمهوری و استاندار سمنان به منظور تعریف و تقویت پروژه‌های جهش تولید، منعقد شده است، اظهار کرد: اعتبارهای پیش‌بینی شده برای این تفاهمنامه،علاوه بر اینکه ظرفیت سازی مناسبی در حوزه خدمات تولید در استان را به همراه خواهد داشت، با تکمیل و بهره برداری از پروژه های جدید در استان، زمینه ایجاد اشتغال پایدار بیشتری را نیز در استان فرآهم می‌کند.

وی ادامه داد: ۲۴ پروژه در این راستا در استان در نظر گرفته شده است که بالغ بر ۴۵۹ میلیارد تومان اعتبار ریالی و ۲ میلیون نیز اعتبار ارزی برای این طرح‌ها منظور شده است.

شریفی نژاد با تاکید بر اینکه باید نظارت بر طرح‌ها همراه با دقت و حساسیت ویژه باشد، افزود: ظرف دو هفته آینده دستگاه‌های اجرایی متولی باید، اطلاعات پروژه‌ها را در سامانه نیفا تکمیل کنند.

وی تصریح کرد: بخشی از پروژه های در نظر گرفته شده، بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که با جذب این اعتبارها،شاهد تکمیل و بهره‌برداری از آنها تا پایان سال مالی اعتباری خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان همچنین افزود: نیاز است تا با برگزاری مستمر جلسات،پیگیری ویژه و همراهی دستگاه اجرایی، ضمن معرفی پروژه های اولویت دار و راهبردی در جهش تولید، با جذب اعتبارها شاهد توسعه و رونق بیش از پیش استان باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha