• یکشنبه / ۲۷ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99072719639
  • منبع : نمایندگی سمنان

در صبحگاه مشترک ناجا در سمنان عنوان شد:

پلیس ایران پلیسی مهربان و مردمی

پلیس ایران پلیسی مهربان و مردمی

ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از پلیس ایران به عنوان پلیسی مهربان و مردمی نام برد و گفت: پلیس در همه این سال‌ها همواره ارتباط خود با مردم و جامعه را به خوبی حفظ کرده است.

حبیب‌الله خجسته‌پور همزمان با آغاز هفته ناجا در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان در سمنان از استان سمنان به عنوان یکی از امن‌ترین استان‌ها در کشور نام برد و اظهار کرد: نیروی انتظامی و پلیس در جمهوری اسلامی همواره ارتباط خوب و موثری با مردم داشته است.

وی با اشاره به اهمیت امنیت از آن به عنوان یک نعمت بزرگ نام برد و خاطرنشان کرد: امنیت امروز ما مرهون تلاش‌های مجاهدانه و خالصانه‌ی نیروهای نظامی و انتظامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به امنیت بالای استان پهناور سمنان این امنیت بالا را دستاورد بزرگ پلیس این استان ارزیابی و تصریح کرد: پلیس استان در یک سال گذشته چه در بحث تامین امنیت و چه در مبارزه با قاچاق موادمخدر و قاچاق کالا و ارز عملکرد درخشانی داشته است.

خجسته‌پور با اشاره به شیوع ویروس عالمگیر کرونا افزود: نیروی انتظامی استان و مدافعان امنیت در این دوره نیز در کنار مدافعان سلامت منشاء خدمات شایانی بودند.

وی از پلیس ایران به عنوان پلیسی مهربان و مردمی نام برد و گفت: پلیس در همه این سال‌ها همواره ارتباط خود با مردم و جامعه را به خوبی حفظ کرده است.

این عضو ارشد شورای تامین استان بر لزوم تقویت بیشتر ارتباط با مردم از سوی نیروی انتظامی تاکید کرد و افزود: مردم نقش بسیار مهمی در تامین و تثبت امنیت دارند.

وی ارتباط خوب پلیس و مردم در استان سمنان را نمودی از موفقیت و مردمی بودن سبزپوشان نیروی انتظامی دانست و اظهار کرد: ناجا با ایجاد پلیس‌های تخصصی جدا از برقراری امنیت در جامعه منشاء خدمات بسیار شایانی در سطح کشور و استان بوده است.

به گزارش ایسنا ۲۷ مهرماه تا دوم آبان هفته ناجا نامگذاری شده است.

صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان سمنان امروز همزمان با آغاز هفته ناجا با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، فرماندهی انتظامی استان و شماری از مسوولان استان برگزار شد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha