• یکشنبه / ۲۷ مهر ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 99072719850
  • خبرنگار : 50051

دیدار سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان با نماینده مردم گرگان و آق‌قلا

دیدار سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان با نماینده مردم گرگان و آق‌قلا

ایسنا/گلستان سرپرست جهاد دانشگاهی استان گلستان با مهندس سنگدوینی، نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

سیدعزیز موسوی در این دیدار گفت: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی است که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شده است. پژوهشگاه رویان و ابن‌سینا و پژوهشکده گیاهان دارویی بخشی از ظرفیت‌های مجموعه‌های جهاد دانشگاهی است.

وی افزود: جهاد دانشگاهی استان گلستان در بخش‌های فرهنگی، آموزشی، اشتغال و پژوهشی در حال فعالیت است. دوره‌های آموزشی متناسب با اشتغال در این واحد برگزار می‌شود.

سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان خاطرنشان کرد: دهکده گیاهان دارویی استان گلستان واقع در گالیکش که در شورای اقتصاد مقاومتی در سال ۱۳۹۶ مصوب شده، بهره‌برداری از آن به جهاد دانشگاهی واگذار شده و تاکنون از نظر زیرساخت ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به اینکه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به جهاد دانشگاهی محول شده است، گفت: در راستای اجرای این طرح، ۲۳۰۰ شغل پایدار در استان ایجاد خواهد شد. این طرح متکی به وام نیست.

موسوی بیان کرد: استان گلستان ظرفیت‌های خوبی در حوزه دام سبک و سنگین و ماهیان خاویاری دارد و جهاد دانشگاهی استان گلستان آمادگی همکاری در جهت توسعه این حوزه‌ها را دارد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار بیان کرد: جهاد دانشگاهی ظرفیت‌های زیادی دارد که قابلیت اجرای آن در استان گلستان وجود دارد.

رمضانعلی سنگدوینی یادآور شد: جلساتی با مدیران بانکی در استان داشتیم و چند بانک اعلام آمادگی کردند که در بخش‌های مختلف استان سرمایه‌گذاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: در استان گلستان تعداد زیادی زوج نابارور داریم که پژوهشگاه رویان می‌تواند در زمینه درمان این زوج‌ها ورود کند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس بیان کرد: ما به ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی که یک نهاد انقلابی است، اعتقاد داریم و این نهاد می‌تواند به پیشرفت استان گلستان کمک زیادی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha