• یکشنبه / ۲۷ مهر ۱۳۹۹ / ۱۷:۳۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 99072719913
  • خبرنگار : 71588

هشدار فتح درباره حمایت مالی امارات از پروژه‌های شهرک سازی

هشدار فتح درباره حمایت مالی امارات از پروژه‌های شهرک سازی

دبیرکل جنبش فتح در شهر قدس اشغالی در بیانیه‌ای هشدار داد پول‌های امارات که از طریق دروازه رژیم صهیونیستی می‌آید در حمایت و پشتیبانی از پروژه‌های شهرک‌سازی سهیم باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل ازسایت عربی ۲۱، شادی المطور، دبیرکل جنبش فتح در شهر قدس اشغالی در بیانیه‌ای از آنچه نامش را «حمله دولت جدید امارات» نامید، پرده برداشت و گفت پیش‌بینی می‌شود هیئتی به ریاست وزیر اقتصاد و دارایی دولت امارات روز سه‌شنبه (۲۹ مهر ماه) عازم اراضی اشغالی شود.

دبیرکل جنبش فتح در شهر قدس اشغالی از وجود توافقات همکاری بین شهرداری قدس اشغالی و دولت امارات برای پروژه‌های شهرک‌سازی خبر داد که قرار است در اراضی الشیخ جراح، المصراوه و وادی الجوز ساخته شوند.

وی در ادامه افزود، این پروژه‌های بی‌امان که اهالی قدس با آن رو به رو هستند در حال حاضر از دروازه کشورهای عربی انجام می‌شوند.

المطور با اشاره به آنچه «سفر مشکوک هیئت یک کشور عربی و در رأس آن هیئت‌های اماراتی به قدس» نامید، گفت، این امر خنجری به قلب فلسطینیان به شمار می‌آید.

وی همچنین تصریح کرد، رویارویی با این سفرها، وظیفه ملی و دینی برای حفاظت از مقدسات و اراضی فلسطینی است.

دبیرکل جنبش فتح در قدس اشغالی از ملت‌های آزاده عربی و دولت‌های دوست خواست موضعی جدی اتخاذ کنند تا به اقدامات امارات به نفع اسرائیل پایان ببخشند، زیرا این امر تعدی به تمامی ارزش‌های عربی و اسلامی و نقض آشکار اصول و مبادی عربی است.

در این راستا روزنامه اماراتی "العین الاخباریه" نوشت، هیئت عادی سازی که از یک کشور عربی حوزه خلیج فارس اخیرا به قدس اشغالی سفر کرده یک هیئت اماراتی بوده نه یک هیئت عمانی.

تصویری نیز از سوی این روزنامه منتشر شده که این هیئت را در حال نماز گزاردن در مسجد الاقصی در پنج‌شنبه گذشته نشان می‌دهد.

قبلا در شبکه‌های اجتماعی گفته شده بود، هیئتی از عمان تحت حمایت پلیس اشغالگر اسرائیلی به قدس اشغالی سفر کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha