• دوشنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99072820525
  • منبع : نمایندگی سمنان

فرمانده انتظامی دامغان همزمان با هفته ناجا اعلام کرد:

کشف 580 کیلوگرم مواد مخدر در دامغان

کشف 580 کیلوگرم مواد مخدر در دامغان

ایسنا/سمنان فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان از کشف بیش از 580 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان دامغان خبر داد.

سرهنگ‌ سیدرضا علوی 28مهرماه در دومین روز از هفته نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران شهرستان دامغان با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۸۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان دامغان کشف و ضبط شده است.

 وی از مبارزه جدی پلیس با فروش و توزیع موادمخدر خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۸۵ پاتوق مجرمین در دامغان متلاشی شده است.

این فرمانده انتظامی از دستگیری ۲۷ نفر قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان دامغان خبر داد و تصریح کرد: پلیس در مقابله با سوداگران مرگ جدی است و با قاچاقچیان مواد مخدر به شدت برخورد می‌کند.

سرهنگ علوی از ثبت ۴۰۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی دامغان در 6 ماهه گذشته خبر داد و گفت: در همین راستا و در جریان این پرونده‌ها ۲۵۹ سارق دستگیر شده و به دست قانون سپرده شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان با بیان اینکه در سال جاری ۷۷۸ فقره سرقت در شهرستان کشف شده به مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از اولویت‌های پلیس دامغان پرداخت و ادامه داد: در سال جاری در شهرستان دامغان ۱۷ پرونده کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۹۳ میلیون تومان کشف گردید که این کشفیات شامل سوخت ، موتورسیکلت ، لوازم خانگی ، چوب تاغ و پرندگان کمیاب و...بوده است.

وی از تلاش برای بهبود امنیت در شهرستان دامغان اشاره کرد و گفت: به منظور ارتقا امنیت اجتماعی ۶۲۰ دستگاه موتورسیکلت و ۲۲۹ خودرو  متخلف و مزاحم توقیف شده است .

 وی از تعویض پلاک یک‌هزار و ۲۸۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در شهرستان دامغان خبر داد و اضافه کرد: در یک سال گذشته افزون بر 11 هزار تماس با با پلیس دامغان ثبت شده است.

سرهنگ‌سیدرضا علوی با اشاره به افزایش پرونده‌های منجر به صلح در کلانتری‌های این شهرستان اظهار کرد: در این مدت افزون بر سه هزار و620 پرونده در کلانتری‌ها و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی دامغان به صلح و سازش انجامیده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان از اجرای ۹۹۰ مورد طرح انتظامی در شهرستان دامغان خبر داد و عنوان کرد: امسال 163 فقره تصادف جرحی در شهرستان رخ داده که این تصادفات متاسفانه به مرگ ۱۹ نفر و ۲۳۶ مصدوم انجامیده است. ضمن اینکه 98 تصادف درون شهری نیز در این شهرستان رخ داده که در جریان این تصادفات نیز دو نفر فوت و ۱۱۱ نفر مصدوم شدند .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha