• سه‌شنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99072921517
  • خبرنگار : 50040

رئیس بنیاد شهید در دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان:

شرط خدمتگزاری برخورداری از خلوص شهدا و ایثارگران است

شرط خدمتگزاری برخورداری از خلوص شهدا و ایثارگران است

ایسنا/گیلان رئیس بنیاد شهید، شرط خدمتگزاری را صداقت، خلوص و پاکی دانست و اضافه کرد: شهدا و ایثارگران اسوه های پاکی و خلوص هستند و باید با الگوگیری از این عزیزان راه خدمت به مردم را ادامه دهیم.

سعید اوحدی در دیدار با پدر شهیدان «کامران و عباس ساغری»، جانباز ۷۰ درصد «محمد حسنی نژاد» و جانباز ۴۰ درصد «نورالله توده بهمبری»، شهدا را سرمایه های معنوی این کشور و نظام دانست و اظهار کرد: والدین شهدا باید به تربیت چنین فرزندانی افتخار کنند، زیرا رضای الهی را کسب کرده اند.

وی با بیان اینکه دستان ما در مقابل عظمت شهدا و ایثارگران خالی است، افزود: سلام مقام معظم رهبری را به نمایندگی از ایشان در سفرهای استانی به خانواده های شاهد و ایثارگر می رسانیم و ایشان همواره دعاگوی شما هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، صبر و استقامت و ایمان و مناعت طبق خانواده های شهدا را الگو دانست و گفت: خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران مایه افتخار ماست و امیدواریم دعای خیر شما پشتیبان خدمتگزاران نظام باشد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به عظمت کار ایثارگران و خانواده های آنان، یادآور شد: خانواده های شهدا گل های زندگی خودشان را تقدیم اسلام کردند و جانبازان از ارزشمندترین سرمایه خود یعنی جان انسان گذشتند و در راه دفاع از انقلاب و نظام و کشور جانفشانی کردند.

وی خانواده های شهدا و ایثارگران را ارزش های انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: امروز جانبازان یادگاران دوران دفاع مقدس هستند و همانگونه که دو امام معصوم در کربلا حضور داشتند و رسالت پیام رسانی قیام امام حسین(ع) را انجام دادند، جانبازان ما نیز باید وقایع دفاع مقدس را ثبت کنند و به آیندگان انتقال دهند.

اوحدی شهدا، جانبازان و آزادگان را سرمایه های عظیم انقلاب دانست و افزود: مقام معظم رهبری از آزادگان تعبیر به الماس های درخشان کردند، زیرا الماس بزرگترین و مقاوم ترین عنصر شناخته شده در عالم خلفت است و هیچ ماده ای قدرت انعکاس نورش به اندازه الماس نیست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با بیان اینکه الماس در عمق هزار کیلومتری زمین و تحت فشار زیاد تبدیل به بلورهای درخشان می شود، تصریح کرد: این تعبیر عجیب رهبری نشان می دهد که جوهره وجودی آزادگان در دوران سخت اسارت تبدیل به الماس شده و شخصیت والای آنان شکل گرفته است.

وی شرط خدمتگزاری را صداقت، خلوص و پاکی دانست و اضافه کرد: شهدا و ایثارگران اسوه های پاکی و خلوص هستند و باید با الگوگیری از این عزیزان راه خدمت به مردم را ادامه دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha