• سه‌شنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۹ / ۱۶:۲۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99072921667
  • خبرنگار : 30054

حسابداری جیبی کسبه؛ حسابداری همراه

حسابداری جیبی کسبه؛ حسابداری همراه

راحتی و سادگی استفاده از گوشی های موبایل، این دستگاهها را به ابزار بسیار مناسبی برای کسبه جهت مدیریت امور مالی آنها تبدل کرده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام کسبه، شما براحتی می توانید یک نرم افزار حسابداری  روی گوشی خود نصب نمایید و کسب و کارتان را مدیریت نمایید.

مهمترین پارامترها در انتخاب نرم افزار حسابداری موبایل سادگی، انعطاف پذیری، ضریب اطمینان و امنیت این نرم افزار است. سادگی نرم افزار حسابداری منجر به این می شود که براحتی بتوانید عملیات مالی مورد نظر را در نرم افزار ثبت نمایید.

پارامتر انعطاف پذیری به شما کمک می نماید تا منطبق با شغل خود بتوانید اسناد مورد نظر را ثبت نمایید. در نهایت با توجه به اینکه اطلاعات مالی که در نرم افزارهای حسابداری ثبت می شوند دارای اهمیت بالایی می باشند لذا نرم افزارهای حسابداری بایستی راهکاری مطمئن و ایمن برای ذخیره و بازیابی اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد.

نرم افزار حسابداری جیبی کسبه تمامی این پارامترها را در یک محیط کاربری زیبا و پرقدرت در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار که به صورت تخصصی برای کسبه بازار طراحی شده، امکانات بسیار کاربردی مانند صدور و چاپ فاکتور، انبارداری، بانکداری و در نهایت گزارش سود و زیان را روی گوشی موبایل در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین می توانید هزینه های فروشگاه خود مانند قبوض یا سایر هزینه ها را براحتی در نرم افزار کسبه ثبت نمایید. قابلیت پشتیبان گیری آنلاین تعبیه شده در حسابداری جیبی کسبه نیز تمام آن چیزی است که برای امنیت اطلاعات مالی خود به آن نیاز دارید.

تعریف طرف حسابها و اجناس در نرم افزار موبایل کسبه براحتی و با سرعت، فقط با چند بار لمس کردن صفحه نمایش گوشی، امکان پذیر است. جالب اینجاست که امکان وارد کردن نام طرف حسابها از دفترچه تلفن گوشی موبایل نیز مهیا شده است.

امکان ثبت فاکتورهای خرید، فروش، برگشت از خرید و برگشت از فروش و کنترل خودکار موجودی انبار کار شما را برای انبارگردانی بسیار آسان کرده است. صورتحساب اشخاص نیز به صورت ریز مراودات مالی شما با طرف حسابهایتان را به شما نمایش می دهد.

گزارش میزان بدهکاری، بستانکاری و مانده حساب به شما کمک می نماید تا مطالبات خود را هرچه سریعتر و آسان‌تر وصول نمایید. برای پیگیری بهتر مطالبات شما، نرم افزار قابلیت به اشتراک گزاری و یادآوری مانده حساب را در اختیار شما قرار می دهد.

چاپ کردن فاکتورها و صورتحساب اشخاص به روش های مختلفی امکان پذیر است. شما می توانید خروجی پی دی اف ایجاد شده توسط نرم افزار را مستقیما از طریق گوشی یا از طریق ویندوز چاپ نمایید.

در صورتی که اقدام به خرید چاپگرهای سیار نمایید، براحتی و مستقیما از طریق بلوتوث گوشی می توانید عملیات چاپ فاکتور و صورتحساب را انجام دهید. اما به طور قطع بهترین روش چاپ کردن برای افراد سیار استفاده از کارتخوان اندرویدی کسبه می باشد.

کارتخوان اندرویدی کسبه کار چاپگر سیار، کارتخوان بانکی سیار و نرم افزار حسابداری را توأمان روی یک دستگاه، با قیمت بسیار مناسب، برای شما انجام می دهد.

در کنار قابلیت های فوق امکان پشتیان گیری یا ذخیره و بازیابی آنلاین حداکثر حاشیه امنیت را برای اطلاعات مالی شما مهیا نموده است. نرم افزار حسابداری جیبی با امکان ذخیره آنلاین کپی اطلاعات مالی شما در فضای اینترنتی این امکان را به شما می دهد که همواره یک کپی از اطلاعات تان را روی اینترنت داشته باشید.

در صورتی که هر مشکلی برای گوشی پیش آید، خیالتان راحت است که کپی اطلاعات روی اینترنت وجود دارد. دسترسی به این فضای اینترنتی فقط توسط خود شما از طریق کلمه عبوری که برایتان پیامک می شود امکان پذیر است. لذا فقط خودتان می توانید به اطلاعات دسترسی داشته باشید.

مدیریت بهتر کسب و کارتان از طریق نرم افزار حسابداری جیبی کسبه به سادگی با انعطاف پذیری و ضریب اطمینان و امنیت بالا امکان پذیر است. نرم افزار کسبه به شما کمک می نماید تا کسب و کارتان را آسان‌تر، سریعتر و بهتر مدیریت نمایید.

برای آشنایی بیشتر با امکانات و قابلیت های این نرم افزار، به سایت حسابداری جیبی کسبه مراجعه و نسخه نمایشی این نرم افزار را به صورت رایگان دانلود نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha