• سه‌شنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۹ / ۱۹:۴۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99072921780
  • خبرنگار : 50388

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان وبلوچستان:

شبکه توزیع آب شرب شهرستان دلگان بازسازی می شود

شبکه توزیع آب شرب شهرستان دلگان بازسازی می شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان وبلوچستان با بیان اینکه مجتمع چاه شور شهرستان دلگان در قالب اعتبارات توسعه و بازسازی دارای موافقتنامه می باشد، افزود: عملیات نقشه برداری وتهیه نقشه ی اجرایی این پنج روستا کاملا انجام گردیده که در صورت تخصیص اعتبار در سال جاری، عملیات بازسازی شبکه توزیع آب شرب انجام و مشکل مردم برطرف خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان، مهندس قاسمی به همراه شجاعی، فرماندار دلگان در بازدید از شهرستان دلگان افزود: لوله مورد نیاز جهت آبرسانی به روستای باقراباد نیز توسط اداره عشایر تأمین گردیده که جهت لوله گذاری بیل مکانیکی جهت حفاری به منطقه اعزام و عملیات لوله گذاری به روستای باقرآباد از هفته آینده آغاز و آبرسانی به ۸۰ خانوار این روستا در کمترین زمان ممکن انجام و مردم از نعمت آب آشامیدنی بهره مند می گردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان وبلوچستاندر بازدید از روستای چاه خدابخش دلگان مشکل کمبود و افت فشار اب را انشعابات غیرمجاز و فاقد کنتور عنوان کرد.

قاسمی در این بازدید گروه اجرائیات آب و فاضلاب استان را جهت شناسایی انشعابات غیرمجاز و سامان دهی روستاهای چاه شور ۱،  ۲، ۳، چاه محمد، چاه میرجان، چاه خدا بخش، اسلام آباد، هیتک،کلاکنتک،کلان ظهور،گزگروکهنک لدی در بخش مرکزی اعزام نمود.

قاسمی افزود: دستگاه حفاری چاه در روستای چاه اسحاق در حال حفر چاه آبی به عمق ۵۵ متر می باشد که با اتمام این عملیات و اتصالات مورد نظر، وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

شجاعی فرماندار دلگان  رفع مشکل مردم و آبرسانی به مناطق بازدید شده را توسط مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اقدامی بزرگ جهت رفاه حال مردم دانست و افزود: با متخلفینی که بصورت غیر مجاز و اتصال مستقیم، آب برداشت می کنند برخورد قاطع خواهیم نمود و متخلفین را به مراجع ذیربط معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha