• چهارشنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۹ / ۰۹:۱۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99073021977
  • خبرنگار : 50165

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان عنوان ‌کرد

صرفه‌جویی ۱۰ درصدی با اصلاح رایگان موتورخانه‌ها

صرفه‌جویی ۱۰ درصدی با اصلاح رایگان موتورخانه‌ها

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، از آمادگی این شرکت برای اجرای رایگان طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌ها در استان خبر داد.

موسی احمدلو در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با رونمایی از طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌های واحدهای مسکونی و تجاری، در استان زنجان نیز مشترکانی که واحدهای مسکونی و تجاری آن‌ها مجهز به موتورخانه است، می‌توانند با درخواست خود، از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

وی افزود: صرفه‌جویی حدود ۱۰ درصدی مصرف گاز طبیعی از مهم‌ترین دستاوردهای اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌های مشترکان شرکت گاز است و با انجام سه اقدام اصلاح و ترمیم عایق‌کاری، تنظیم مشعل و نصب سیستم ضد رسوب این مهم محقق می‌شود و به تبع آن، هزینه بهای گاز مشترکان نیز کاهش می‌یابد.

این مسئول با بیان اینکه اجرای بند «ق» در دو بخش توسعه گازرسانی، جایگزینی سوخت و بهینه‌سازی مصرف در دستور کار شرکت گاز قرار گرفته است، ادامه داد: شهروندان زنجانی که واحدهای مسکونی و تجاری آن‌ها مجهز به موتورخانه است، می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز ایران و ورود به بخش «بهینه‌سازی موتورخانه‌ها» و ارائه اطلاعات لازم منتظر دریافت خدمات رایگان از سوی این شرکت در استان باشند.

احمدلو تصریح کرد: شرکت ملی گاز ایران ۶۰ هزار میلیارد ریال منابع مالی برای اجرای این طرح ملی پیش‌بینی کرده که گامی مهم در زمینه اشتغالزایی است. همچنین علاوه ‌بر آمادگی خود مشترکان در استقبال از این طرح ملی، زمینه لازم برای مشارکت فعال مجریان طرح نیز فراهم شده و کسانی که از اتحادیه شوفاژکاران کد اشتغال دارند و دارای رتبه‌بندی شغلی هستند نیز می‌توانند به شناسایی واحدهای دارای موتورخانه پرداخته و با ثبت مشخصات در سامانه اجرای طرح را بر عهده بگیرند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان یادآور شد: پس از عقد قرارداد بین مالک موتورخانه و تعمیرکار که متن قرارداد نیز در سامانه بهینه‌سازی موتورخانه‌ها موجود است، نماینده شرکت ملی گاز از محل بازید و پس از تایید اقدامات اصلاحی به صورت رایگان، پس از پایان اقدامات اصلاحی بار دیگر نماینده شرکت ملی گاز برای تایید نهایی حضور یافته تا پس از تایید تعمیرهای انجام شده مبلغ هزینه‌کرد با ارائه چک و یا پرداخت غیرحضوری و واریز به حساب تعمیرکار بدون هیچ مراجعه حضوری خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مشترکان در طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌های مشترکان حتی یک ریال هم هزینه پرداخت نمی‌کنند و این شرکت تعهد پرداخت همه هزینه‌ها را بر عهده دارد. با انجام این اقدامات، بهینه‌سازی مصرف انرژی محقق خواهد شد و با این اقدام شرایط  بهتری را تجربه کرده و آثار ریشه‌ای اشتغال‌زایی، حفظ محیط زیست و صرفه‌جویی بیشتری در مصرف را به صورت چشمگیری، شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha