• چهارشنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 99073022129
  • خبرنگار : 71457

جهاد اسلامی: هدف از عادی‌سازی روابط با اشغالگران بقای حکام عرب و ترامپ در قدرت است

جهاد اسلامی: هدف از عادی‌سازی روابط با اشغالگران بقای حکام عرب و ترامپ در قدرت است

مسئول رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت، بعد از توافق عادی سازی که برخی کشورهای عربی با رژیم اشغالگر اسرائیل امضا کرده‌اند، چه کسی به خانواده‌های شهدای عرب که به دلیل جنایات آمریکا و صهیونیست ها جان خود را از دست دادند، غرامت پرداخت می‌کند.

به گزارش ایسنا، داوود شهاب، مسئول بخش رسانه جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مصاحبه با شبکه المیادین خاطرنشان کرد که همکاری امارات و اسرائیل مسئله جدیدی نیست و فقط از مرحله محرمانه بودن به مرحله علنی شدن رسیده است.

شهاب تصریح کرد که اسرائیل تلاش می‌کند دو منطقه عربی و اسلامی را به صورت کامل تحت کنترل خود در آورد.

وی عنوان داشت که مسئله فراتر از مساله تجاری بین امارات و رژیم صهیونیستی است و امارات روابط خود را در ازای این امر با اسرائیل عادی‌سازی کرد که از حکام این کشور در مقابل هر گونه تغییری در آینده حفاظت شود.

وی ادامه داد: امارات در زنده به گور کردن هرگونه نهضت جنبش اصلاحی در کشورهای عربی دست دارد.

داوود شهاب خاطرنشان کرد، آنچه که رخ می‌دهد صرف عادی سازی نیست، بلکه ائتلافی علیه اصول امت عربی و آرمان‌های ملت‌های عربی است.

شهاب همچنین به ملت بزرگ بحرین که با روحیه تمام عیار عربی علیه عادی سازی با رژیم اشغالگر ایستادند، درود فرستاد.

وی در مورد تحولات اخیر سودان نیز گفت که هیچ گروه انقلابی در سودان خواهان روی کار آوردن کسانی نبود که به عادی سازی مبادرت ورزیده و به آرمان‌های خارطوم خیانت کند.

داوود شهاب تصریح کرد که در حال حاضر سودان تحت باج‌خواهی قرار گرفته است و مبالغ هنگفتی را می‌پردازد که هدف از گرفتن این اموال حمایت از کمپین انتخاباتی ترامپ است.

این مسئول جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین این سوال را مطرح کرد که چه کسی به خانواده‌های شهدای عرب که جان خود را به دلیل کشتارهای آمریکا و اسرائیل از دست دادند؛ غرامت پرداخت می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha