• چهارشنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99073022219
  • خبرنگار : 30054

مدیرعامل سیدوک مطرح کرد

تلاش سیدوک برای تحقق زندگی قانونمند

تلاش سیدوک برای تحقق زندگی قانونمند

مدیرعامل سیدوک از آغاز دور جدید فعالیت‌های این سامانه با محوریت و رویکرد «تحقق زندگی قانونمند» خبر داد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی سیدوک، فردین آقایی با اشاره به اصلاحات و تغییرات انجام‌شده در روند فعالیت سامانه یکپارچه داوری، وکالت و کارشناسی اظهارداشت: فعالیت‌های ما با بهره‌مندی از تیم خلاق و نوآور سیدوک وارد مرحله نوین و تازه‌ای شده است تا بتوانیم برنامه‌های اجتماعی خود را در سطوح بالاتر و گستره وسیع‌تر پیگیری کنیم.

وی افزود: یکی از شعارها و رویکردهای حرفه‌ای سامانه سیدوک در دور جدید فعالیت‌های خود «تحقق زندگی قانونمند» است و در این زمینه از فرصت حضور و همکاری صدها وکیل پایه‌ یک دادگستری بهره‌مند هستیم که همه تلاش و توان خود را برای ارتقای کیفیت زندگی مخاطبان سیدوک از مسیر قانونمندی و مشورت‌پذیری به کار گرفته‌اند.

آقایی ادامه داد: تاکید و همت وکلای سیدوک بر رازداری، مسئولیت‌پذیری و اعتمادآفرینی است تا از این طریق، خدمت‌گیرندگان سیدوک با آرامش و امنیت خاطر مسیر قضایی و حقوقی خود را پشت سر بگذارند و دغدغه‌ای غیر از رسیدن به موفقیت و نتیجه مثبت در این مسیر نداشته باشند.

مدیرعامل سیدوک با تاکید بر پایبندی سیدوک به ارائه خدمات مقرون‌به‌صرفه، با کیفیت و آنلاین اظهارداشت: در دنیای امروز سرعت انجام فعالیت‌ها برای بسیاری از مردم اولویت دارد اما زمانی که بحث از موضوعات حقوقی و قضایی به میان می‌آید باید اصول کیفیت و دقت در خدمات را نیز مدنظر داشت.

بنابراین تلاش ما این است که با توجه همزمان به اصول سرعت، دقت و کیفیت، خدمات حرفه‌ای و بدون نقص را در اختیار مخاطبان و متقاضیان قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه مشورت‌پذیری یک اصل مهم در زندگی امروز است، گفت: همه ابعاد زندگی بشر در عصر حاضر به مشورت با متخصصانی گره خورده است که در یک زمینه خاص متبحر هستند و در این میان، سیدوک به عنوان سامانه یکپارچه داوری، وکالت و کارشناسی، بستر و فرصتی را برای برقراری ارتباط با متخصصان حوزه حقوقی فراهم آورده تا در حد توان خود، در ساختن زندگی قانونمند و ایمن از خطا و اشتباه برای انسان‌ها سهیم باشد.

آقایی تصریح کرد: البته فرهنگسازی برای مشورت‌پذیری بویژه در موضوعات قضایی و حقوقی مستلزم تلاش و همت همه سازمان‌های دولتی و حتی شرکت‌های خصوصی است و در این میان رسانه‌ها نیز نقش مهم و تاثیرگذاری دارند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha