• چهارشنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99073022401
  • منبع : نمایندگی ایلام

در دیدار رئیس جهاددانشگاهی واحد استان با فرمانده انتظامی ایلام عنوان شد؛

تاکید بر تداوم همکاری‌های فرماندهی انتظامی و جهاددانشگاهی استان ایلام

تاکید بر تداوم همکاری‌های فرماندهی انتظامی و جهاددانشگاهی استان ایلام

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام و رئیس جهاددانشگاهی واحد استان با بر تداوم همکاری‌های آموزشی، پژوهشی ، علمی ، فرهنگی و اجتماعی تاکید کردند.

«سیدغلامرضا حسینی»، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام، در دیدار با فرمانده انتظامی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: وجود سبزپوشان نیروی انتظامی برای جامعه نویدبخش امنیت است.

وی با اشاره به همکاری‌های مشترک جهاددانشگاهی و مجموعه انتظامی استان در زمینه‌های علمی و پژوهشی،  تصریح کرد: جهاددانشگاهی از آغاز تشکیل منشاء خدمات فراوانی در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی و فرهنگی بوده است.

وی گفت: هدف جهاددانشگاهی تبدیل مزیت‌های هر منطقه به ثروت است و در استان ایلام نیزتکیه بر ظرفیت گیاهان دارویی است و یک اکوسیستم گیاهان دارویی با راه اندازی مجتمع تحقیقاتی گیاهان دارویی گرمسیری در35 هکتار در دهلران برای اولین بار فعال شده و  همزمان پذیرش دانشجوی گیاهان دارویی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی در حال انجام است  و مرکز رشد گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی در این نهاد  نیز پذیرای ایده‌های دانشجویان و فعالان این عرصه است که می‌تواند الگوهای مناسبی را فراروی کشاورزی استان  قرار دهد.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام از پژوهشگاه رویان به عنوان یکی از سرمایه‌های بزرگ و علمی کشور نام برد و گفت: تلاش ما برای برای آوردن بخشی از خدمات این پژوهشگاه به استان است که امیدواریم با هم‌افزایی شاهد این تحقق این خدمت به مردم استان باشیم.

وی با تشریح طرح الگوی مشاغل خانگی گفت: مرکز نوآوری و شکوفایی که هم‌اکنون با همکاری ورزش و جوانان استان در حال فعالیت است پذیرای ایده‌های ناب جوانان است و تاکنون میزبان بیش از 45 رویداد اشتغال محور بوده است.

سردار «نورعلی یاری» فرمانده انتظامی استان نیز در این دیدار  با تقدیر از تلاش‌های جهاددانشگاهی گفت: از همکاری‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی علمی و فرهنگی با جهاددانشگاهی استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha