• چهارشنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99073022433

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی مطرح کرد

چگونگی اجرای طرح برق امید

چگونگی اجرای طرح برق امید

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی گفت: در طرح برق امید، مشترکان برق به سه دسته کم‌مصرف، خوش‌مصرف و پرمصرف تقسیم می‌شوند که بهای برق مصرفی گروه کم‌مصرف با ۱۰۰ درصد تخفیف محاسبه می‌شود.

محسن ذبیحی با اشاره به جزئیات اجرای طرح برق امید، اظهار کرد: طرح برق امید فرصت مناسبی برای اصلاح الگوی مصرف برق بوده و این طرح مخصوص مشترکان خانگی است.

وی در تشریح جزئیات برق امید گفت: در این طرح، مشترکان برق به سه دسته کم‌مصرف، خوش‌مصرف و پرمصرف تقسیم می‌شوند که بهای برق مصرفی گروه کم‌مصرف با ۱۰۰ درصد تخفیف محاسبه می‌شود.

ذبیحی خاطرنشان کرد: مشترکانی که در ماه‌های گرم خرداد تا شهریور متوسط مصرف ماهانه آن‌ها در یک دوره تا ۱۰۰ کیلووات ساعت باشد، در دسته کم‌مصرف، ۱۰۱ تا ۳۰۰ کیلووات ساعت، خوش‌مصرف و مشترکان با مصرف بیش از ۳۰۰ کیلووات ساعت جزو دسته پرمصرف محاسبه می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی افزود: برای سایر ماه‌های سال نیز مشترکانی که مصرف آن‌ها تا ۸۰ کیلووات ساعت باشد، جزو مشترکان کم‌مصرف، بین ۸۱ تا ۲۰۰ کیلووات ساعت، خوش‌مصرف و بیش از ۲۰۰ کیلووات ساعت طبق تعرفه‌بندی طرح برق امید، مشترک پرمصرف محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی، آموزش و آگاه‌سازی، بهینه‌سازی مصرف انرژی و تعرفه‌های تشویقی مهمترین ابزارهای اجرای این مصوبه هستند، عنوان کرد: مشترکان پرمصرف با استفاده از فرصت‌های مناسبی که در این طرح پیش‌بینی شده، از جمله حمایت از نصب پنل‌های خورشیدی مصرف خود را مدیریت کرده و به جمع مشترکان خوش‌مصرف اضافه شوند .

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی، ذبیحی تصریح کرد: در راستای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مشترکان، سامانه برق امید (برق من) از سوی شرکت توانیر تدارک دیده شده و هم‌استانی‌ها از طریق لینک پیامکی که برای آن‌ها ارسال خواهد شد، لازم است این نرم‌افزار را نصب کرده و ضمن اطلاع از وضعیت مصرف برق خود، از سایر امکانات آن در جهت اصلاح الگوی مصرف برق و دریافت غیر حضوری خدمات برق بهره‌مند شوند .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha