• چهارشنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۹ / ۱۶:۲۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99073022663
  • خبرنگار : 30450

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد

افزایش نگران کننده شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

افزایش نگران کننده شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونای استان به ۱۸۳ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه یک هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده است.

"دکتر پرویز یزدانپناه" با اشاره به افزایش نگران کننده شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون ۳۳۳ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۶۰ نفر مبتلای قطعی و ۲۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی تصریح کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۹۸۷۶ مورد گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از ۲۷۰ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه، بیشترین موارد مربوط به کهگیلویه، بویراحمد، گچساران و چرام است. یزدانپناه ادامه داد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، عدم شرکت در تجمعات، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری و شستن مکرر دست ها از مهمترین توصیه های ما به مردم است.
وی تاکید کرد: امیدواریم مردم شریف استان ضمن عمل به توصیه ها از مسافرت به استان های همجوار که در وضعیت قرمز و یا هشدار قرار دارند، خودداری کرده و سلامت خود و جامعه را به خطر نیندازند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: همچنین مردم باید از حضور در اماکن شلوغ و سربسته و یا در مکانهایی که احتمال آلودگی وجود دارد مانند موسسات پزشکی، مطب ها و بیمارستان ها بجز در موارد ضروری پرهیز نمایند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۷-۳۰ ۲۲:۱۱

نگران کننده آذربایجان غربیه که 1200 مورد فوتی بنابر آمار رسمی داره. نگران کننده اونه.

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۱ ۱۲:۲۲

خیلی خطر ناکه