• پنجشنبه / ۱ آبان ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99080100059
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری:

شهروندان از توزیع مواد غذایی در وادی رحمت تبریز خودداری کنند

شهروندان از توزیع مواد غذایی در وادی رحمت تبریز خودداری کنند

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اشاره به این‌که شهروندان از توزیع مواد غذایی در وادی رحمت خودداری کنند، گفت: در حین خاکسپاری حضور بیش از ۱۰ نفر از خانواده متوفیان کرونایی و عادی مجاز نبوده و اعضای حاضر نیز باید از ماسک استفاده کرده و فاصله گذاری اجتماعی را به طور کامل رعایت کنند.

فرخ جلالی در جمع خبرنگاران با بیان این‌که آمار متوفیان کرونایی از فوتی های معمولی سبقت گرفته است، اظهار کرد: فوتی‌های کرونایی در قبور دو طبقه وادی رحمت دفن می‌شوند.

وی با بیان این‌که در شهرستان‌های دیگر دفن متوفیان کرونایی در یک مکان و بلوک انجام می‌شود، اضافه کرد: در تبریز نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با هماهنگی اداره بهداشت و نیروی انتظامی، متوفیان کرونایی در قبور دو طبقه‌ به خاک سپرده می‌شوند.

وی افزود: زمان دفن فوتی‌های کرونایی از ساعت ۱۳:۳۰ به بعد بوده و ما از مردم خواستاریم که در زمان دفن و به ویژه دفن متوفیان کرونایی در محل حضور نداشته باشند؛ البته مطمئن باشند که در دفن متوفیان، همه مسائل شرعی اعم از غسل، اقامه نماز، کفن و دفن با نظارت ناظران نماینده ولی فقیه در استان رعایت می‌شود.

جلالی با بیان این‌که عملیات کف سازی بلوک ۶۵ به اتمام رسیده است، گفت: در سال جاری عملیات ساماندهی و کف سازی هفت بلوک را آغاز کرده‌ایم که تا پایان ماه آینده به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: با اتمام کف سازی بلوک ۶۵، ساماندهی و کف سازی بلوک ۹۵ نیز به زودی آغاز می‌شود؛ همچنین آسفالت مسیر مقابل بلوک های ۱۳ و ۱۲ نیز از هفته آینده شروع می‌شود.

جلالی همچنین از کلنگ زنی فاضلاب وادی رحمت تا ۱۵ روز آینده خبر داد و گفت: هم اکنون عملیات سیپتیک، ازن زنی و کلرزنی فاضلاب وادی رحمت در حال انجام بوده و از حدود دو هفته دیگر، با حمایت شهردار، دادستان محترم تبریز و همکاری اداره آب و فاضلاب و شهرداری منطقه ۷ این عملیات اجرا می‌شود.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی اعلام کرد: مسقف سازی گلزار شهدای وادی رحمت به اتمام رسیده و ما منتظر ابلاغ بنیاد شهید هستیم تا کار کف سازی و نگهداری را بر عهده بگیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha