• پنجشنبه / ۱ آبان ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99080100141
  • خبرنگار : 50040

معاون ارشاد اسلامی گیلان خبر داد

اجرای طرح پاییزه کتاب در نیمه اول آبان/ کتابفروشی‌های گیلان ثبت‌نام کنند

اجرای طرح پاییزه کتاب در نیمه اول آبان/ کتابفروشی‌های گیلان ثبت‌نام کنند

ایسنا/گیلان معاون ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه طرح حمایتی پاییزه کتاب از پنجم آبان با اختصاص ۲۰ درصد یارانه خرید اجرا می شود، گفت: کتاب های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح حمایتی پاییزه کتاب هستند.

حسین ابراهیمیان در گفت وگو با ایسنا، از اجرای طرح حمایتی پاییزه کتاب همزمان با سراسر کشور در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: طرح حمایتی پاییزه کتاب از پنجم آبان با اختصاص ۲۰ درصد یارانه خرید اجرا می شود.

وی با اشاره به در پیش بودن طرح حمایتی پاییزه کتاب از کتابفروشی های متقاضی در استان خواست در سایت طرح کتاب نام نویسی کنند و افزود: یارانه اختصاصی هر کتابفروشی و میزان مشارکت کتابفروشی ها در تخصیص یارانه تعیین و قبل از شروع اجرای طرح حمایتی پاییزه کتاب اعلام خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: کتاب های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح حمایتی پاییزه کتاب هستند.

ابراهیمیان با بیان اینکه ارائه تخفیف در طرح حمایتی پاییزه کتاب فقط شامل کتاب های چاپی است، اضافه کرد: کتاب های آموزشی، کمک آموزشی، چاپ آفست، بدون شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند، در این طرح قرار نمی گیرند.

وی با تاکید بر اینکه زمان ثبت‌نام کتابفروشی‌ها برای شرکت در طرح پاییزه کتاب امسال از پنجم لغایت پانزدهم آبان‌ماه و از طریق سایت طرح کتاب به آدرس http://tarh.ketab.ir است، تصریح کرد: کتابفروشی‌هایی که در طرح‌های قبلی شرکت کرده‌اند، نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود، شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

معاون ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه سال گذشته ۲۰ کتابفروشی از ۱۷۰ کتابفروشی گیلان مجری طرح پاییزه کتاب بودند، عنوان کرد: سال گذشته استان گیلان براساس میزان فروش کتاب رتبه ششم و براساس تعداد فروش کتاب رتبه هفتم کشور را از آن خود کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha