• جمعه / ۲ آبان ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 99080200800
  • خبرنگار : 50291

باسابقه ترین امام جمعه کشور:

مسئولان با اتحاد و همدلی به مردم خدمت کنند

مسئولان با اتحاد و همدلی به مردم خدمت کنند

ایسنا/تهران باسابقه ترین امام جمعه کشور گفت: وحدت جهان اسلام در برابر استکبار یک وظیفه حیاتی است، همه از ولایت فقیه پیروی کنند.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی ظهر جمعه دوم آبان ماه در پیامی که تحت عنوان پیام جمعه منتشر کرد، با اشاره به قرار گرفتن در ماه ربیع الاول اظهار کرد: در این ماه چند مناسبت مهم وجود دارد ، شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر از جمله آنها است که ضمن عرض تسلیت شهادت امام عسگری علیه السلام سالروز آغاز امامت حضرت بقیه الله العظم را تبریک عرض می‌کنم.

محمودی افزود: افتخار می‌کنیم شیعه اهل بیت هستیم و امروز در عصر امامت آن وجود مبارک به سر می بریم ، ولی مهم آن است که همه ما خود را در محضر امام زمان بدانیم چون که اعمال ما به محضر ایشان عرضه می‌شود و از احوال ما باخبر هستند، این کشور هم کشور شیعه و منسوب به ایشان است لذا باید طوری زندگی کنیم که اسباب رضایت و خوشنودی آن حضرت را فراهم آوریم و دوری از گناهان و توجه به انجام واجبات دین و عبادات مایه خرسندی ایشان است.

وی بیان کرد: از جمله اهداف این انقلاب هم پیش زمینه سازی ظهور است، اگرچه دشمن تلاش می‌کند مانع شود اما باید با تقوا، عمل صالح و پایبندی به آرمان‌های امام و شهدا، با قدرت این راه را ادامه دهیم تا انشاالله نظام اسلامی زمینه ساز ظهور آن حضرت شود.

امام جمعه ورامین بیان کرد: نکته دیگر اینکه در آستانه هفته وحدت قرار داریم وحدت جهان اسلام در برابر استکبار یک وظیفه حیاتی است باید ملت ایران با پیروی از مقام معظم رهبری مانند ید واحده در برابر دشمن ایستادگی و همه از ولایت فقیه پیروی کنند و یقیناً با اتحاد و یکپارچگی می‌توانند توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

وی در پایان تاکید کرد: به مسئولان هم توصیه می‌کنم با اتحاد و همدلی به مردم خدمت کنند تا انشاالله مشکلات موجود برطرف شود خداوند در ظهور امام زمان تعجیل فرماید و بیماران را شفای کامل عنایت کند و طول عمر رهبر معظم انقلاب اسلامی بیفزاید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha