• جمعه / ۲ آبان ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99080200827
  • خبرنگار : 50194

شهروند نور آماده حضور در لیگ دسته سوم کشور

شهروند نور آماده حضور در لیگ دسته سوم کشور

ایسنا/مازندران نشست مطبوعاتی هادی کاشفی مدیرعامل باشگاه شهروند نور به همراه کاویانپور و حمزه پور رییس و عضو هییت مدیره این باشگاه با خبرنگاران ورزشی و خبرگزاری های مختلف برگزار شد.

هادی کاشفی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته تربیت بدنی اظهار کرد: باشگاه شهروند نور در سال ۹۳ به واسطه حضور سردار رویانیان، منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس و اکبرزاده عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک و معاون استاندار مرکزی شکل گرفته شد.

وی تصریح کرد: باشگاه شهروند نور با ارائه طرح درس در طول نیم سال توانست استارت تیم بزرگسالان را بزند و در لیگ سه بزرگسالان شرکت خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه شهروند نور با اشاره به اینکه تیم نوجوانان که در لیگ برتر کشور حضور دارد از کل استان مازندران و 2 بازیکن از بیرون استان در آن پا به توپ هستند، خاطرنشان کرد: حدود 20 درصد بازیکن های این باشگاه بومی و مابقی از محدوده جغرافیایی رامسر تا بابل حضور دارند.

کاشفی بیان کرد: قهرمانی لیگ برتر نوجوانان استان مازندران ،قهرمانی جوانان لیگ برتر استان مازندران، قهرمانی نونهالان لیگ برتر استان مازندران و قهرمانی لیگ برتر کشور و صعود به جمع ۸ تیم نوجوانان لیگ برتر جز افتخارات این باشگاه محسوب می شود.

وی ادامه داد: بیش از ۱۶ بازیکن به اردوی تیم ملی در رده های مختلف درچند سال داشتیم که این موفقیت ها نشان از تلاش جمعی همه دوستان است.

مدیرعامل باشگاه شهروند نور با بیان اینکه می خواهیم در حوزه مدیریت ورزش فوتبال مازندران ورود پیدا کنیم، افزود: تئوری های مختلفی در حوزه بازاریابی وجود داردکه به عنوان نمونه ، استراتژی اقیانوس آبی می گویدکاری کنید که کسی انجام نداده و جایی باشید که دیگران نبودند و روشی را بروید که دیگران انجام ندادند که می توان بر اساس این تئوری در حوزه فوتبال هم به همین صورت اجرا کرد.

کاشفی با بیان اینکه زحمات بسیاری درحوزه مدیریت فوتبال مازندران کشیده شده است، یادآورشد: اما اکنون وقت استراتژی اقیانوس آبی است نه اینکه در اقیانوس قرمز یعنی جایی که همه باشند ما شنا کنیم ،باید کاری کرد که دیگران انجامش ندادند.

وی با اشاره به اینکه فوتبال مازندران دارای پتانسیل بسیار بالایی است،افزود: متاسفانه وضعیت نساجی مازندران که شناسنامه این استان است اصلا قابل قبول نیست که با ایجاد تغییرات در تفکر مدیریت ورزشی و هر شخص دیگر مرتبط با ورزش می توان وضعیت را از همه لحاظ بهتر و قابل قبول تر کرد.

مدیرعامل باشگاه شهروند نوراضافه کرد: اول آذر ماه ثبت نام انتخابات هیات فوتبال استان آغاز و 20 آذر صلاحیت ها تایید و در بهمن ماه سالجاری این انتخابات در این استان برگزار می شود .

کاشفی با بیان اینکه افرادبه دو دسته با خاصیت و بی خاصیت دسته بندی می شوند، گفت: افراد بی خاصیت در مقابل کنش های اجتماعی واکنش نشان نمی دهند و برعکس با خاصیت ها هستندکه خبرنگاران و رسانه ها از آن دسته افرادی هستند که در مقابل کنش های اجتماعی واکنش نشان می دهند.

وی با اشاره هر شخصی که در رشته خود تخصص دارد باید در آن حوزه ورود پیدا کند، ادامه داد: فوتبال پیشکسوتان باید به گونه‌ای باشد تماشاچی لذت ببرد و به صورت فستیوالی برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه شهروند نوردر پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مازندران که چرا بسیاری از سرمایه گذاران شخصی که به جایی وصل نیستند، مدت زمان حضورشان در ورزش مازندارن کوتاه و بدون خروجی است،گفت: معمولا همه از سرمایه گذار دید استفاده محوری دارند در حالی که باید برای سرمایه گذار توجیه اقتصادی و برنامه اقتصادی نوشته شود تا بیشترین بهره را داشته و صرفا به آوردن سرمایه ختم نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha