• شنبه / ۳ آبان ۱۳۹۹ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99080300995
  • خبرنگار : 50324

رئیس آموزش و پرورش استثنایی بوشهر:

والدین از آموزش و هدایت دانش‌آموزان در فضای مجازی غافل نشوند

والدین از آموزش و هدایت دانش‌آموزان در فضای مجازی غافل نشوند

ایسنا/بوشهر رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر گفت: نقش والدین در آموزش بسیار مهم و حیاتی است و والدین باید به عنوان همیار معلم نقش خود را به خوبی ایفا کنند و از آموزش دانش آموزان و هدایت آن ها در فضای مجازی غافل نشوند.

نصراله نوروزی در نشست شورای اداری آموزش و پرورش استثنایی بوشهر اظهار کرد: بیش از ۴۰۰ نیروی فعال در آموزش و پرورش استثنایی استان هدایت دانش آموزان با نیازهای ویژه را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان با نیازهای ویژه به جز فرایند آموزشی به مشاور، توانبخش و مددکار نیز نیاز دارند ادامه داد: بیشتر دانش آموزان مخاطب آموزش و پرورش استثایی با توجه شرایط از خدمات لازم بهره مند می شوند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر گفت: استان بوشهر در سال جاری حدود یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز استثنایی با معلولیت های هفت گانه دارد که از این تعداد ۷۱۲ دانش آموز پسر و ۴۲۴ دانش آموز آن نیز دختر است.

نوروزی با بیان اینکه شرایط کرونایی حاضر کار آموزش دانش آموزان استثنایی سخت  کرده است یادآور شد: فعالیت های مدارس زیر مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان همانند دیگر نهادهای آموزشی و پرورشی در سامانه شاد انجام می شود.

وی شرایط آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه را خاص دانست و افزود: آموزش این گروه از دانش آموزان بیشتر به صورت حضوری مدنظر است تا روند تحصیلی دانش آموزان با اختلال روبرو نشود

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر با بیان اینکه بستر شاد یک ظرفیت باالقوه برای برای دانش آموزان است تصریح کرد: با توجه به اینکه تعدادی از دانش آموزان نمی توانند از وسایل ارتباطی مجازی استفاده کنند عدالت آموزشی حکم می کند آموزش به شیوه های دیگر با در دستور کار قرار گیرد.

نوروزی خاطرنشان کرد: نقش والدین در آموزش بسیار مهم و حیاتی است و والدین باید به عنوان همیار معلم نقش خود را به خوبی ایفا کنند و از آموزش دانش آموزان و هدایت آن ها در فضای مجازی غافل نشوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha