• شنبه / ۳ آبان ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99080301115
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

به همت دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد برگزار می‌شود؛

برگزاری همایش «تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا»

برگزاری همایش «تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا»

ایسنا/اصفهان همایش ملی «تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا» ۲۰ و ۲۱ آبان ماه به صورت مجازی برگزار می شود.

دبیر علمی همایش ملی «تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا» در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: نخستین همایش ملی تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پسا کرونا در تاریخ ۲۰ و ۲۱ آبان ماه توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد و تحت حمایت پایگاه استنادی جهان اسلام و سیویلیکا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار می شود.

مریم مقیمیان با بیان اینکه این همایش به همت مرکز تحقیقات توسعه علوم پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزاری می شود، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، این همایش به‌صورت مجازی برگزار خواهدشد.

وی در خصوص اهداف همایش، تصریح کرد: استفاده از تجربیات، تلاش‌ها، تحقیقات و اقدامات صاحب‌نظران و متخصصان درگیر با ویروس کرونا و بررسی و تکمیل دانش حکمرانی در جهان پساکرونا از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

مقیمیان اضافه کرد: این همایش در موضوع اصلی دستیابی به دانش سلامتی و با ١٠ محور بین‌رشته‌ای نظام سلامت از جمله علوم پزشکی، مدیریت، حقوق، روانشناسی، محیط زیست، سبک زندگی، فنی مهندسی، تجارب تاریخی بحران و بیماری در جهان، آموزش، پژوهش و فناوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: در حوزه شناختی این همایش با محوریت تمرکز حوزه دانش سلامت و بهداشت بر تبیین ساختار، ماهیت دانش جدید و فرایند نظام های بین الملل در جهان پساکرونا با توجه به علوم بین رشته ای، شناخت شاخص های جدید قدرت با ابزار سلامت و بهداشت در حکمرانی در جهان پساکرونا با توجه به علوم بین رشته ای و تبیین شاخصه های افراد دانش مدار در حیطه مختلف علوم سلامتی و بهداشت در جهان پساکرونا با توجه به علوم بین رشته ای تعریف شده است.

دبیر علمی همایش ملی «تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا» حوزه کاربردی این همایش را نحوه کنش و واکنش و تعاملات بین المللی با محوریت تمدن سازی نوین سلامت در حکمرانی در جهان پساکرونا با توجه به علوم بین رشته ای، نحوه سیاستگذاری مطلوب در ابعاد سلامت و بهداشت در حکمرانی در جان پساکرونا با توجه به علوم بین رشته ای، تبیین جایگاه علوم مختلف در حوزه های سلامت و بهداشت در دانشگاه برای دستیابی به حکمرانی تمدن ساز در جهان پساکرونا، تبیین سبک زندگی جدید در جهان پساکرونا با توجه به علوم بین رشته ای و نحوه کاربست دانش جدید سلامتی در زندگی فردی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و صنعتی در جهان پساکرونا با توجه به علوم بین رشته ای اعلام کرد.

مقیمیان برنامه های پیش بینی شده برای همایش را شامل ارائه مقالات در دو بخش سخنرانی آنلاین و پوستری افلاین، دعوت از سخنرانان کلیدی در حوزه های مختلف مرتبط با موضوع همایش، برگزاری پنل‌های تخصصی برای بحث پیرامون چالش های حرفه ای از جمله پرستاری، پزشکی و کسب و کار در بحران کرونا و راهکارهای برون رفت از آن، برگزاری کارگاه های تخصصی مرتبط با موضوع همایش، برگزاری مسابقه تغییرات کسب و کارها در بحران کرونا و پس از کرونا معرفی کرد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: کارگاه های «کمک به کسب و کار در بازآفرینی مدل کسب و کار خود»، «مدلسازی و شناسایی خطرات بهداشتی مرتبط با بیماری کووید ۱۹ با استفاده از نرم افزار پاپیونی»، «حرکات اصلاحی تنفسی در بیماران مبتلا به کووید ۱۹»، «تکنولوژی و کرونا»، «کارگاه گردشگری در پساکرونا» و «آشنایی با راهکارهای مقابله استرس در دوره کرونا و پساکرونا» در طول این همایش برگزار می شود.

دبیر علمی همایش ملی «تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا» افزود: همچنین مسابقه چالش فناوری در دوران کرونا نیز از برنامه های جانبی این همایش است.

وی در خصوص برآیندهای مورد انتظار این همایش گفت: پیش‌بینی می‌شود این واحد دانشگاهی با برخورداری از ظرفیت همکاری بین‌رشته‌ای در این همایش بتواند گنجینه مهمی از تجارب و دستاوردها را جمع‌آوری کرده و با تحلیل چالش‌ها در همه ابعاد، سهم بزرگی در سیاست‌گذاری ملی، منطقه‌ای و بومی داشته باشد.

نخستین همایش ملی «تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا» ۲۰ و ۲۱ آبان ماه توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار می شود و محققان و پژوهشگران تا تاریخ ۸ آبان ماه فرصت دارند برای ارسال مقالات اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha