• شنبه / ۳ آبان ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99080301357
  • خبرنگار : 50189

اعمال محدودیت های جدید کرونایی در استان کرمان

اعمال محدودیت های جدید کرونایی در استان کرمان

ایسنا/کرمان معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمان بیان کرد: فعالیت کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و مراکز مشابه به مدت دو هفته در استان کرمان تا ساعت 16 خواهد بود و ارائه کلیه خدمات بعد از این ساعت به صورت بیرون برخواهد بود.

دکتر "محمدصادق بصیری" عصر امروز سوم آبان‌ماه در ستاد استانی مقابله با کروناویروس گفت: تعطیلی دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، زبان سراها، مراکز فنی و حرفه‌ای و مراکز مشابه تا پایان هفته 9 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه های اداری برای گرامیداشت هفته‌های متفاوت طبق تقویم کشوری از امروز ممنوع است و اگر ادارات برنامه‌ای دارند باید به صورت مجازی برگزار کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمان بیان کرد: فعالیت کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و مراکز مشابه به مدت دو هفته در استان کرمان تا ساعت 16 خواهد بود و ارائه کلیه خدمات بعد از این ساعت به صورت بیرون برخواهد بود.

جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا تصریح کرد: به منظور جلوگیری از عادی‌سازی و عادی پنداری این بیماری در سطح جامعه، مسئولین و مدیران تمامی مراکز و ادارات باید از شرکت در مراسمات خودداری کرده و این کار ممنوع است.

بصیری با بیان اینکه ورود و تجمع در آرامستان‌های استان ممنوع بوده و پلیس راهور و نیروی انتظامی در اجرای این مصوبه همکاری خواهند کرد تاکید کرد: کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی دورکاری کارکنانی که بیماری زمینه‌ای یا سن آنها بالاست را لحاظ کنند و با مدیرانی که اجازه حضور کارمند کرونایی در محل کار را بدهند، حتما برخودرد می‌شود گفتنی است فرد کرونایی تا بهبودی کامل اجازه حضور در محل کار را ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۴ ۰۳:۱۹

خوبه کرمان کارگاه ها ساختمانی هم تعطیل بشه من خودم کارگرم ولی حاضرم بابت کرونا سرکار نرم کرمان د

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۴ ۱۷:۲۲

فکری برای آرایشگاههای زنانه بکنید. غوغان و اینکه هیچ محدودیت ارتباطی ندارن. خودم کار میکنم تو آرایشگاه

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۵ ۰۱:۲۴

یعنی کرونا قرار ساعت چهار عصر به بعد بیاد خخخخ

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۵ ۰۱:۵۶

باشگاه_کافی شاپ_ به دلیل تعریق در باشگاه و به دلیل خوردن مواد غذایی بدون ماسک در کافی شاپ

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۵ ۱۴:۱۴

چرا تالارها ومراسم های عروسی را تعطیل نمیکنید باید تالارها رو هم ببندید اونجا تجمع زیاد ببندید که عروسی ها برگزارنشوند

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۸ ۱۹:۴۵

ما بدبختی ها ک تو رستوران کار میکنیم چیکارکنیم تا کی تعطیل هست...؟؟

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۱۳ ۱۰:۴۷

این محدویت بدون تعطیلی کلی به غیر از اینکه با جان مردم بازی میکنند هیچ تاثیری ندارد خودروهای شخصی بین استانی نمی توانند تردد کنند باید با وسیله عمومی سفر کنند ازاین بدتر نمیشه کلی افراد در ارتباط با استان تهران مثل شهر های قم قزوین و دماوند و فیروز کوه و غیره در حوزه کاری هستند بیخودی باجریمه پول مردم را از جیبشون کشیدن بیرون هست اون وضع توضیع ماسک و الکل بود اینم سیستم حمل و نقل و محدودیت الکی بدون تعطیلی وغیره این واقعا نخبه گرایی هست میگن توی کشورهای دیگه محدویت های سخت گیرانه هست شما اول یه هفته قیمت دلار را ثابت نگهدار بعد بگو مردم بیرون نروند چه فرقی میکنی مگه وزیر بهداشت نباید اقتصاد بلد باشه پس چه مدیری هست که اقتصاد نمیدونه فقط پزشکی بدرد نمیخوره تازه اونایی که بیکار میشوند کی خرج معیشت رو میده بهتر نبود قبل از ورود کرنا پیش بینی میکردیدبه یاندازه کافی ماسک و الکل تهیه میشد چهار ماه ماسک والکل پیدا نمیشد حالا چه انتظاری دارید بجای پنجاه درصد یک سوم مردم بروند سرکار سبک شغل هارو عوض کنید مکان های مورد نیاز را تجهیز و تغییرات انجام بدهید ده ماه وقت داشتید چی کار کردید