• یکشنبه / ۴ آبان ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99080401768
  • خبرنگار : 50189

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافت تشریح کرد

از دستاوردهای سفر معاون وزیر بهداشت تا وضعیت کرونایی شهرستان بافت

از دستاوردهای سفر معاون وزیر بهداشت تا وضعیت کرونایی شهرستان بافت

ایسنا/کرمان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافت درباره وضعیت شهرستان بافت به لحاظ بیماران کرونایی گفت: بیمارستان شهرستان بافت ۱۳۹ تخت فعال دارد که ۸۲ مورد آن را به بیماران کووید ۱۹ اختصاص دادیم که در حال حاضر ۵۶ بیمار کرونایی در بیمارستان بستری هستند گفتنی است که روز جمعه برای اولین بار ۷۲ بیمار کرونایی در بیمارستان بافت بستری بودند.

دکتر "احسان سلطانی‌نژاد" در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به سفر دکتر جان بابایی معاون وزیر بهداشت و درمان به شهرستان بافت گفت: با توجه به اینکه بیمارستان بافت یک بیمارستان ژنرال است و سه شهرستان ارزوئیه، رابر و بافت را پوشش می‌دهد لذا به یک ICU بزرگتر نیاز دارد که مقرر شد آی سی یو ۵ تخت خوابی این بیماستان به آی سی یو ۱۴ تخت خوابی تبدیل شود و در اسرع وقت (نهایتا ۲ هفته آینده تجهیزات ارسال می‌شود) تجهیزات آن ارسال و اورژانس قدیم بافت به آی سی یو جدید تبدیل شود.

وی از دیگر دستاوردهای سفر معاون وزیر بهداشت و درمان به بافت سخن به میان آورد و اظهار کرد: سی تی اسکن بیمارستان بافت نیز به بیماران ارزوئیه و بافت خدمت می‌دهد ضمن آنکه ۱۱ سال از قدمت این سی تی اسکن می‌گذرد و قدیمی و تک اسلاید است بنابراین مقرر شد این سی تی اسکن به روز شود و از قبل اقداماتی در این راستا انجام داده بودیم که معاون وزیر دستور تسریع در روند خروج سی تی اسکن از گمرک را دادند و بزودی سی تی اسکن بافت به روز و جدید خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافت افزود: همچنین در این سفر مقرر گردید یکسری تجهیزات و دستگاه‌ها و وسایلی مثل CPAP و بای پپ برای بیماران کرونایی در اختیار این بیمارستان قرار گیرد.

وی درباره وضعیت شهرستان بافت به لحاظ بیماران کرونایی نیز به ایسنا گفت: بیمارستان بافت ۱۳۹ تخت فعال دارد که ۸۲ مورد آن را به بیماران کووید ۱۹ اختصاص دادیم که در حال حاضر ۵۶ بیمار کرونایی در بیمارستان بستری هستند گفتنی است که روز جمعه برای اولین بار ۷۲ بیمار کرونایی در بیمارستان بافت بستری بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha