• دوشنبه / ۵ آبان ۱۳۹۹ / ۰۵:۲۹
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 99080501990
  • خبرنگار : 71623

کدام صنوف تهران از امروز تعطیل است؟

کدام صنوف تهران از امروز تعطیل است؟

از امروز فعالیت سه گروه شغلی در ۴۳ شهرستان کشور تعطیل می‌شود. اما شهرستان تهران از استان تهران مشمول این محدودیت نیست و براساس اعلام اتاق اصناف، محدودیت‌ها در تهران مانند هفته‌های گذشته است.

به گزارش ایسنا، در پی رکوردهای پیاپی آمار بستری‌ها و فوتی‌های ناشی از کرونا در هفته‌های اخیر، دو روز پیش وزارت بهداشت اعلام کرد که در ۴۳ شهرستان بحرانی کشور که بیشترین میزان ابتلا به کرونا را دارند، از روز دوشنبه (۵ آبان) به مدت یک هفته محدودیت‌های شدید اعمال می‌شود و در صورت لزوم در هفته بعد نیز این محدودیت‌ها اعمال خواهد شد. بر این اساس فعالیت  مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ به مدت یک هفته در شهرستان‌های اعلام شده ممنوع خواهد بود.

اما در مورد استان تهران، فقط شهرستان‌های دماوند و ورامین مشمول این ممنوعیت هستند و بر اساس اعلام اتاق اصناف، در خود شهرستان تهران گروه‌های شغلی ۱ و ۲ می‌توانند در هفته جاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند و گروه‌های شغلی ۳ و ۴ در هفته جاری همچون هفته‌های گذشته همچنان تعطیل خواهند بود.

گروه‌های شغلی ۳ و ۴ در حوزه اصناف شامل تمامی آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی، تالارهای پذیرایی، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها است.

اتاق اصناف تهران در این زمینه تاکید کرده که در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد و در صورت مشاهده تخلف، برابر دستور قضائی واحدهای صنفی متخلف پلمب خواهند شد.

لازم به یادآوری است که اصناف گروه شغلی ۲ نیز شامل مراکز خرید، پاساژها، مال‌های فروش غیرمواد غذایی، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی‌ها، آب میوه و بستنی فروشی‌ها، آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو، فرش و موکت فروشی‌ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی‌ها، اسباب بازی فروشی‌ها، عمده فروشی و خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی‌ها، پرده سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش، مراکز فروش لوازم التحریر، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی‌ها، مشاوران املاک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۵ ۰۹:۳۵

اونا آدم هستن و گروه ۲ ی مشت فولاد .جمع کنید بساطتون رو مسخرها

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۵ ۱۰:۱۸

کافی شاپ ها علنا باز هستند، آرایشگاه های زنانه مخفیانه نوبت می دهند. نظارتی نیست و نیست ونیست

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۳ ۲۲:۲۷

باید بین کرونا و گرسنگی یکی ر انتخاب کردراه سومی نداریم

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۵ ۱۱:۰۳

مگه نمیگین توی تهران اوضاع بحرانیه پس چرا تعطیل نکردین؟اخه مردم کدومو باور کنن الانم توی تهران هیچ محدودیتی نیست

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۵ ۱۲:۳۱

آیا کلینیک های عمل زیبایی هم در تهران تعطیل هستند

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۵ ۱۲:۴۰

بیشتر گروههای شغلی در تهران باز است

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۵ ۱۹:۰۰

سلام من گارم جاجرود هست هیچ جای تعطیل نیست حتآرستورانها اریشگاه مردانه زنانه گاری باز هیچ محدودیت وجود ندارد

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۵ ۱۹:۰۷

همه .گروها باز هستند . چه جوری میشه من نوعی میفهمم که قهوه خونه فلان جا باز هست ولی بازرس نمیفهمه . جم کنید این مسخره بازیهاتون رو . مردم رو چی فرض کردید

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۵ ۱۷:۰۳

گروه ۲ هم باید تعطیل بشه تو استان تهران یکم سختگیری لازمه

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۵ ۱۹:۰۹

بسه دیگه جمع کنید چجوریه که این فست فودها ورستوراتها غذاییرو که حداقل ۲۰ بار دست به دست شده را توسط پیک واز طریق برخورد مستقیم به مردم ارایه میدهند آیا نباید اول اینها تعطیل میشدند ۱ پیک آلوده در روز به درب منزل ۴۰ خانواده میرود واین حداقل شیوع این بیماریست اگر او مبتلا باشد

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۶ ۱۸:۱۲

شما ک دوس داری مردم ببندن برن بشینن تو خونه هاشون وجودشو داری دست کنی تو جیبت یک ماه کرایه مغازه فست فودارو بدی ...

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۶ ۰۱:۰۶

بذارید مردم زندگیشونو کنن. این ادا اطوارا برای ممالک مرفه معنی داره. مشکلات معیشتی مردمو بیشتر نکنید

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۶ ۱۲:۱۰

گچساران هستم اینجا هم قرار بود تعطیل بشه ولی نشد برای چی که مرگ بیشتری ببینیم آخه چرا یه حرفی بزنید روش وایسید

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۶ ۱۸:۱۶

اخه این همه کاسب بدبخت ببندن چطور زندگیشونو بچرخونن چطور کرایه بدن کارگراشون از کجا بیارن خرج زنو بچشونو بدن الکی هی نگین ببندین ببندین خیلیا اگه ببندن زندگیاشون نابود میشه با کرایه های ماهانه بیست ملیون یا پانزده ملیون کی کمک میکنه

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۷ ۰۰:۰۴

مگه نمیگیدتهران بحرانیه ... چرا تعطیل نشد اخه

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۷ ۰۷:۵۳

همش حرفه آدرس چندصدتا کافی شاپو قهوه خانه میخوایید که مدتهاست بازن

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۱۰ ۰۳:۰۷

خیلی از مراکز هستن مثل مراکز فنی حرفه ای باز هستن بخوایم شکایت کنیم رسیدگی میشه یا نه به چه شماره ای باید زنگ بزنیم

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۲۰ ۱۱:۴۹

جناب دکتر نمکی عزیز از پیامک دیروزتان که به نظر دلسوزانه میرسید بسیار سپاسگزارم: 1- بسیار مایلیم از منزل خارج نشویم اما چون کارمند دولتیم و دورکاری در حد حرف است و رعایت نمیشود ناگزیریم که هر روز دوبار کل تهران کرونا زده را طی کنیم. 2- رغبت وافری به حفظ فاصله اجتماعی داریم ولی از آنجا که میز همکار بغل دستی چسبیده به میز ما حداکثر فاصله 1 متر هم نمیشود، تازه ایشان رغبتی به ماسک زدن پشت میز حتی از نوع یک لایه هم ندارد و از آنجا که بنده عادت به موعظه و نصیحت و راهنمایی و استدعا ندارم در رویه خودم تذکر مکرر دادن را نمیبینم. (اگر اهلش بودم یقینا من هم تاکنون تو این مملکت پست دار شده بودم.) 3- تمایلی زیاد و حتی حظی هم جهت شستشوی مکرر دست داریم ولی شوربختانه تعدد پرسنل و مراجعین که در نوبت ماندن برای استفاده از سرویس را منجر میشود، مجال زیادی نمیدهد. وزیر عزیز بسیار خوب است که پس ازینهمه زندگی دراین مملکت هنوز انقدر آرمانی، ایده آلید و فارغ از واقعیت های پلشت موجود، لوح ذهنتان انقدر معصوم وپاک مانده که می اندیشید، اوضاع در اختیار و تحت کنترل ماست، نمی دانم .. نمی دانم... چه دانم های بسیار است لیکن من نمیدانم... (بر خلاف شما اساتید دانای کل تصمیم گیرنده برای ما)

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۲۵ ۰۱:۴۳

آیا باربری ها فردا تعطیل هستند