• دوشنبه / ۵ آبان ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 99080502244
  • خبرنگار : 71496

در پی شهادت جوان فلسطینی اعلام شد

فراخوان گروه‌های فلسطینی برای مقاومت با تمامی اشکال آن در کرانه باختری

فراخوان گروه‌های فلسطینی برای مقاومت با تمامی اشکال آن در کرانه باختری

گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن محکوم کردن قتل جوان فلسطینی در رام‌الله به دست سربازان اسرائیلی، بر لزوم مقاومت با جنایات دشمن به تمامی اشکال تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت العهد، گروه‌های مقاومت فلسطین شهادت عامر صنوبر، جوان فلسطینی در رام‌الله توسط سربازان ارتش رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کردند، باید تمامی اشکال مقاومت در پاسخ به جنایات دشمن که عادی‌سازی برخی حاکمیت‌ها آن را در ریختن خون فلسطینی‌ها گستاخ کرده، در پیش گرفته شوند.

در این راستا جبهه مردمی آزادسازی فلسطین نیز در بیانیه‌ای ضمن تسلیت به شهادت رسیدن عامر صنوبر از اهالی روستای یتما در جنوب نابلس، تاکید کرد: خون این شهید قهرمان نفرینی خواهد بود به دنبال تمامی اعراب خائنی که تازه ترینشان حاکمیت سودان بود و کسانی که با توطئه خود علیه مساله ملی ما به اشغالگران پوشش لازم برای ارتکاب جنایاتشان در حق فلسطینی‌ها را دادند.

این جبهه تاکید کرد: پاسخ به این جنایت شنیع نیازمند لغو به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و تمامی توافق‌ها با آن و تشکیل یک فرماندهی ملی و یکپارچه است که بتواند مقاومت مردمی همه جانبه‌ای را علیه این رژیم در تمامی نقاط به راه انداخته و راه را به روی هر گونه تلاش حاکمیت‌های مزدور عربی جهت توجیه خیانت‌شان ببندد.

در ادامه این بیانیه آمده است: این لحظه حساس کنونی نیازمند اتکا به اصول ملی و مستحکمی است که اساس آنها وحدت موضعگیری ملی فلسطین متکی بر پایبندی به اصول و مقاومت و تمام کردن قطعی تجربه تلخ اسلو است.

در همین راستا جنبش آزادگان فلسطین قتل عامر صنوبر را نتیجه عادی ادامه یافتن هماهنگی‌های امنیتی و عادی‌سازی برخی حاکمیت‌های پست و فرومایه با رژیم اشغالگر و استمرار حمایت آمریکا از حملات و جنایات این رژیم علیه مردم، سرزمین و مقدسات فلسطین دانست.

این جنبش در ادامه از مردم فلسطین در کرانه باختری و قدس خواست با سرکشی مستمر رژیم صهیونیستی مقابله کرده، تمامی انواع مقاومت را در پیش گرفته و درگیری‌ها با اشغالگران را در تمامی میادین و نقاط برخورد افزایش دهند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد: جنایات (رژیم) اشغالگر در قتل صنوبر، جوان 17 ساله پس از حمله وحشیانه به او، بخشی از ابعاد تروریسمی را که در سراسر کرانه باختری در حق فلسطینی‌ها انجام می‌شود، افشا کرد.

این جنبش در ادامه خواستار اجرای تمامی اشکال مقاومت در کرانه باختری در پاسخ به این جنایات و مقابله با تروریسم شهرک‌نشین‌ها و سربازان رژیم اشغالگر صهیونیستی شد.

همچنین جهاد اسلامی برای شهید عامر عبد الرحیم صنوبر و تمامی شهدا طلب آمرزش کرده و برای تمامی سازمان‌ها و نهادهایی که در برابر این دشمن وحشی سکوت کرده‌اند، رسوایی آنها و برای خیانتکارانی که با دشمن صهیونیستی روابط خود را عادی کردند، ننگ آرزو کرد.

حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس نیز اقدام سربازان رژیم اشغالگر در به قتل رساندن صنوبر در جنوب نابلس را نشان‌دهنده یکی از چهره‌های تروریسم صهیونیستی دانست.

او اظهار کرد: پاسخ مردم ما با ادامه دادن به مقاومت و انقلاب‌شان و افزایش شدت انتفاضه علیه اشغالگران و شهرک‌نشین‌ها در کرانه باختری خواهد بود.

سخنگوی حماس در ادامه تاکید کرد: این جنایت با تشویق از طرف روند عادی‌سازی با رژیم اشغالگر انجام شد و این رژیم هر چقدر که عادی‌سازی ادامه یابد، بر جرائم خود خواهد افزود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha