• دوشنبه / ۵ آبان ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 99080502680
  • منبع : نمایندگی کردستان

شهیدان الگوهای قابل لمسی برای ادامه زندگی هستند

شهیدان الگوهای قابل لمسی برای ادامه زندگی هستند

ایسنا/کردستان فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، با بیان اینکه شهدا افتخار ملت ایران هستند، گفت: شهیدان الگوهای قابل لمسی برای ادامه زندگی هستند و در نزد الهی از جایگاە رفیع و والایی برخوردار هستند.

سردار سید صادق حسینی امروز(5آبان ماه) در یادواره شهدای قادرخانزاد و 840 شهید معظم در شهرستان بانه که با حضور آزادگان، جانبازان و خانواده شهیدان برگزار شد، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس و چهل سالگی انقلاب اسلامی از وفاداری مردم و شهیدان شهرستان بانه یاد و از خون آنها پاسداری می کنیم.

وی با اشاره به ادامه راه شهیدان، افزود: خانواده شهید خانزاد، خانوادەای نام آشنا برای مردم بانه است و این خانواده با شهید شدن شش فرزندشان بارها مورد تکریم و یادآوری مقام معظم رهبری قرار گرفته اند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، بیان کرد: این شهرستان دارای 840 شهید معظم، هزار و 115 جانباز و 62 خانواده شهید است که بیش از ۳ شهید را تقدیم اسلام کردەاند.

سردار حسینی، با اشاره به اینکه وفاداری، شجاعت و با غیرت بودن شهیدان بانه در دفاع از انقلاب ستودنی است، ذکر کرد: در کنار حضور آگاهانه شهیدان، پیروزی شکوهمند اسلام نشان از اعتماد الهی و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه شهدا افتخار ملت ایران هستند، عنوان کرد: شهیدان الگوی قابل لمس برای ادامه زندگی هستند لذا جایگاه رفیع آنان در قرب الهی فوق العاده ارزشمند و بالا است.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، ذکر کرد: انبیا، علما و شهدا در روز قیامت داری شفاعت قرار می گیرند چراکه خداوند آنان را برای هدایت و رستگاری انسان همچون سفیرانی به سمت انسان ارسال کرد که راه روشن و مشخصی را پیشه بگیرند.

سردار حسینی با اشاره به اینکه جایگاه شهیدان آنقدر ارزشمند است که در ردیف علما و انبیا قرار می گیرند، گفت: شهیدان کسانی هستند کە از جان خود برای انقلاب و خاک کشورمان گذشت کرده‌اند به راستی که شهیدان در نزد خداوند بسیار والا مقام هستند.

سردار حسینی افزود: وجود پیامبر رحمت، قرآن، انقلاب اسلامی، امام، احکام و حجاب، برادری و محبت جزء ارزش های ملت اسلامی است.

وی همچنین دفاع از خوبی ها، وجود جانبازان، تکریم از خانواده شهدا را جز ارزش های مقدس اسلان دانست و افزود: هرچند کە شهیدان از لحاظ فیزیکی در میان ما نیستند لذا تکریم از خانواده شهدا باید در اولویت قرار بگیرد چرا که شهیدان در برابر دشمنان و دفاع از ملت ایران جان خود را فدا کردند.

سردار حسینی بیان کرد: انقلاب اسلامی هیچگاه شجاعت مردان پیشمرگان کرد را فراموش نخواهد کرد و همیشه با افتخار از آن ها یاد می کند.

وی خاطرنشان کرد: حافظه تاریخی ملت ایران حرکت مجاهدانه و مظلومانه شهیدان را برای گسترش و توسعه و دفاع از خاک را فراموش نمی کند لذا می طلبد که مردمان مسلمان و آگاه همچون گذشته در خط مقدم باشند.

سردار حسینی با اشاره به اینکه امنیت برای پیشرفت کشور نقش اصلی و اساسی است، ذکر کرد: امروز سه کلمه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی  برای جهان اسلام یک برند است که دشمنان آرزو دارند به آن ها برسند.

وی با اشاره به اینکه ایران با تمام تحریم ها امروز توانستند پوز استکباری آمریکا را به خاک بمالد، گفت: در تمام سخنرانی ها رئیس جمهور آمریکا از ایران نام می برد که این نشان از قدرت کشور ما است و باید از آن محافظت کرد.

سردار حسینی با اشاره به تحریم ها، خاطرنشان کرد: مسئولین باید در برابر این تحریم جوابگو باشند و باید نسبت به افزایش قیمت ها نظارت بیشتری داشته باشند چرا که این مردم حق چنین تحریم های ظالمانه‌ای را ندارند.

وی با بیان اینکه مدیران نباید نگاه به غرب داشته باشند، ذکر کرد: مردم ایران با خود باوری امام خمینی(ره) توانستند به پیروزی دست یابند اکنون نیز باید براساس اهداف و رویکرد شهیدان حرکت کنیم که بتوانبم در این شرایط موفق عمل کنیم.


در ادامه رستم پور، فرماندار بانه، با اشاره به همت و مردانگی شهیدان شهرستان بانه، گفت:
اقتدار و عزت خون شهیدان ایران اسلامی از برکت خون شهدا است.

به گفته رستم پور شهرستان بانه شهر اختیار دینی ها است که در دفاع از خاک کشورمان از خون پر برکت خود گذشتند.

گفتنی است از سر دیس شش شهید قادرخانزادی رونمایی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha