• دوشنبه / ۵ آبان ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99080502720
  • خبرنگار : 30054

خرید از فروشگاه آنلاین گل و گیاه وطن گل در تهران

خرید از فروشگاه آنلاین گل و گیاه وطن گل در تهران

وطن گل با شعار "از گلخانه به خانه" می خواهد گیاهان پرورش یافته در گلخانه اش را مستقیما به خانه ی مشتریان ارسال کند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام وطن گل، فعالیت تولیدی این مجموعه از سال ۹۴ آغاز شده و در سال ۹۷ فروشگاه اینترنتی آن نیز افتتاح شد. تیم تولیدی این مجموعه با ارائه گیاهانی نظیر انواع سانسوریا، آگلونما، زامیفولیا، دیفن باخیا، انواع پتوس، انواع کاکتوس، دراسنا کامپکت و... می کوشد تا کیفیت جدیدی را از گیاهان آپارتمانی به ارمغان آورد.

در این فروشگاه آنلاین گل و گیاه انواع گلدان های سرامیکی، سفالی و پلاستیکی نیز ارائه می گردد. سفارشات تهران و کرج به صورت کاملا رایگان ارسال می شوند.

همه ما می دانیم که همیشه در مناسبت های مختلف یکی از بهترین هدیه هایی که می تواند افراد را خوشحال کند انواع گل و گیاهان آپارتمانی است ولی در اغلب اوقات انتخاب یک گیاه مناسب برای کسی که می خواهیم به او هدیه دهیم کمی سخت می شود.

برای اینکه خریدمان کمی مقرون به صرفه هم باشد، بهتر است سری به بازارهای گل بزنیم یا مستقیما به گلخانه های تولید گیاهان مراجعه کنیم. با توجه به این که این کار نیز خود لازم صرف هزینه رفت و آمد و گذاشتن زمان بسیار زیادی می باشد، بهترین روش خرید به صورت اینترنتی است.

وطن گل که خود تولیدکننده انواع گیاهان آپارتمانی است محصولات تولیدی گلخانه اش را در وبسایتش برای علاقه مندان به نمایش گذاشته و برای کسانی که به دنبال خرید اینترنتی گل و گیاه آپارتمانی ارزان هستند بهترین گزینه است. قیمت محصولات در این سایت با فروشگاه های سطح شهر اختلاف بسیار زیادی دارد.

دیگر مزیتی که خرید از سایت وطن گل برای خریدار دارد مشاوره به صورت تلفنی یا از طریق شبکه های اجتماعی است که به خریدار کمک می کند مناسب ترین گیاهان را با توجه به شرایط محیطی خود انتخاب کند.

به ۴ روش مختلف می توانید از این فروشگاه خرید کنید. روش اول این است که با مراجعه به سایت وطن گل پس از مشاهده محصولات و ثبت سفارش خود گیاه مورد نظر را تحویل بگیرید. روش دوم به این صورت است که با شماره هایی که در سایت قرار گرفته، تماس بگیرید و محصول خود را سفارش دهید.

خرید به صورت حضوری روش دیگری است که می توانید با مراجعه به گلخانه و انتخاب گیاهان مورد نظرتان آن ها را تهیه کنید. روش چهارم خرید با استفاده از شبکه های اجتماعی است که می توانید با ارسال پیام خصوصی کارهای مربوط به سفارش را انجام دهید.

همچنین روش های پرداخت متنوعی نظیر کارت به کارت، پرداخت از طریق کارتخوان سیار یا حتی وجه نقد نیز برای مشتریان میسر می باشد. وطن گل با توجه به نقش تبلیغات دهان به دهان، با ارسال با کیفیت ترین گیاهان برای مشتریان خود سعی می کند تا از این روش بازاریابی به نحو احسن بهره مند شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha